Jeg har også givet dig én stjerne et par gange... Jeg er dog imod at personer "forfølger" dig med, bare for at give dig en stjerne lige meget indlægets indhold. Håber du får løst problem, men jeg tror, ikke for at være "rude" at du har fortjent en del af dine 1-stjerne. :-) Forsat god dag Mvh David |
Nu aner jeg ikke hvem du snakker om, og kender ikke dig eller dine indlæg her på amino. Men kigger jeg på de stjerner du har fået, kan jeg på sin vis godt se hvorfor du får en stjerne tit. På mange af de svar jeg har set, hvor du har fået en stjerne, skulle man ikke tro at du var terapeut, eller havde noget der lignede en sådan uddannelse.parterapeuten:Hej alle aminoer
Jeg undrer mig over stjerner..... når man giver en stjerne er det godt eller dårligt, og hvad hvis en bliver ved med at misbruge min profil og give mig en stjerne for alle mine indlægs kommentarer helt også hvis jeg sætter en humør smiley i, så en vedkommende giver mig en stjerne?
Grunden til jeg tænker sådan, er fordi jeg er gift med en psykolog, og når hun ser at jeg skal til at skrive som du gør i de indlæg jeg har set, så fortæller hun mig, hvad er formålet med at du vil skrive det, og hvis det bare er for at være nedladende eller på anden måde sige noget dumt, så siger hun, så skal du ikke gøre det for det tjener ikke noget. Det får dig til at stå i et dårligt lys og budskabet kommer ikke helt igennem (for der er ikke noget budskab), andet end man bare vil have den anden skal stå i et dårligere lys end en selv.
Grunden til jeg siger som jeg gør, er fordi det er noget sjældent at jeg har set en stjerne headhunt her på amino, og der skal stort set altid 2 til tango, hvilket du jo godt ved :) du har jo med parterapi at gøre. Med det mener jeg at du måske også skal se lidt indad, og så på om du måske kan gøre noget anderledes for at højne de svar du kommer med.
Jeg vil samtidig også anbefale dig at læse Thomas Rosenstands nye bog, (har kun læst gratis kapitlet) Selvom jeg jo har lært en del fra min psykolog kone om fx det han taler om i gratiskapitlet, var det alligevel så godt at jeg har tænkt mig selv at købe den.
MVH Kim