Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stjerner her på debatten?

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også givet dig én stjerne et par gange... Jeg er dog imod at personer "forfølger" dig med, bare for at give dig en stjerne lige meget indlægets indhold.

Håber du får løst problem, men jeg tror, ikke for at være "rude" at du har fortjent en del af dine 1-stjerne. :-)

Forsat god dag

Mvh

David

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

parterapeuten:

Hej alle aminoer

Jeg undrer mig over stjerner..... når man giver en stjerne er det godt eller dårligt, og hvad hvis en bliver ved med at misbruge min profil og give mig en stjerne for alle mine indlægs kommentarer helt også hvis jeg sætter en humør smiley i, så en vedkommende giver mig en stjerne?

Nu aner jeg ikke hvem du snakker om, og kender ikke dig eller dine indlæg her på amino. Men kigger jeg på de stjerner du har fået, kan jeg på sin vis godt se hvorfor du får en stjerne tit. På mange af de svar jeg har set, hvor du har fået en stjerne, skulle man ikke tro at du var terapeut, eller havde noget der lignede en sådan uddannelse.

Grunden til jeg tænker sådan, er fordi jeg er gift med en psykolog, og når hun ser at jeg skal til at skrive som du gør i de indlæg jeg har set, så fortæller hun mig, hvad er formålet med at du vil skrive det, og hvis det bare er for at være nedladende eller på anden måde sige noget dumt, så siger hun, så skal du ikke gøre det for det tjener ikke noget. Det får dig til at stå i et dårligt lys og budskabet kommer ikke helt igennem (for der er ikke noget budskab), andet end man bare vil have den anden skal stå i et dårligere lys end en selv.

Grunden til jeg siger som jeg gør, er fordi det er noget sjældent at jeg har set en stjerne headhunt her på amino, og der skal stort set altid 2 til tango, hvilket du jo godt ved :) du har jo med parterapi at gøre. Med det mener jeg at du måske også skal se lidt indad, og så på om du måske kan gøre noget anderledes for at højne de svar du kommer med.

Jeg vil samtidig også anbefale dig at læse Thomas Rosenstands nye bog, (har kun læst gratis kapitlet) Selvom jeg jo har lært en del fra min psykolog kone om fx det han taler om i gratiskapitlet, var det alligevel så godt at jeg har tænkt mig selv at købe den.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

hej

det vil jeg helst ikke sige her i åbent forum men det ved jeg.....:)

Hej, Skype-Smile

Det er ikke kun dig, som kan se, hvem der har givet dig dine tildelte karmastjerner. Det kan Amino Crew og vi moderatorer også.
Hvis du eller andre føler sig forfulgt af nogle som ensidigt tildeler 1-stjerner uden nogen åbenlys grund, har vi mulighed for at hjælpe vedkommende til en kortvarig stjerne-pause, og hvis det ikke hjælper at indstille vedkommende til at undvære muligheden for at tildele stjerner.

I den konkrete sag, er du velkommen til at finde det indlæg, vedkommende senest har "straffet" dig med 1-stjerne, og så anmelde det pågældende indlæg med angivelse af begrundelsen for din anmeldelse. Så ser vi moderatorer på det.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:41

det der er sket tit folk har misforstået ens indlæg vis ikke får respons og ikke forstår hvorfor kan man altid poste et indlæg til for en ting man lære meste af det er ens fejl og vis ikke får af vide kan man altid forklare på en nye måde

vis er personlige er jeg også imod , vis ikke ser respons hvorfor og man ikke forstår hvorfor tager man det altid lidt personlig , for man vil lære og forstå dens andens mening hvorfor mener den noget andet end mig .

det vil altid være bedste ved negativ at man skriver en kommentar hvorfor derved lære , ved godt det ikke er noget krav , derfor altid en god ide igen at forklare sig på en anden facon , derved lære man noget af den respons

selvfølgelige forbygger man poster mange indlæg for jeg kan da godt se nogle personlig , derved må da have lidt meget at tage og derfor prøver altid at være postive som muligt så får en masse postive stjerner og alle kan jo ikke være lige gode til at stave og en stave fejl ordbytning kan jo medføre lidt negative fra nogle så derfor prøver man altid igen især dem uden kommentar hvorfor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
...

Det er ikke en god begrundelse for at tildele 1-stjerner, at man bare er uenig i et givent indlæg, så længe tonen i indlægget ellers er holdt på et sobert niveau. Mener man, at et indlæg overtræder Aminos regler må man efter min mening hellere anmelde det, end at spilde en del af sin begrænsede daglige ration karmastjerner på indlægget. Hvis indlægget bliver anmeldt af en anden, og det vurderes i strid med Aminos regler eller gældende dansk lovgivning, bliver indlægget jo sandsynligvis alligevel slettet. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:16

John Nielsen:

Mikael christiansen:
...

Det er ikke en god begrundelse for at tildele 1-stjerner, at man bare er uenig i et givent indlæg, så længe tonen i indlægget ellers er holdt på et sobert niveau. Mener man, at et indlæg overtræder Aminos regler må man efter min mening hellere anmelde det, end at spilde en del af sin begrænsede daglige ration karmastjerner på indlægget. Hvis indlægget bliver anmeldt af en anden, og det vurderes i strid med Aminos regler eller gældende dansk lovgivning, bliver indlægget jo sandsynligvis alligevel slettet. Skype-Smile

skrev bare hvad jeg gjorde man er jo iværksættere og vis det er en stave fejl eller ordbytning fejl kan det godt være det er forkerte givet , men altså meste fordi det misforstås ens indlæg ,altså lige som nu at du misforstår mit indlæg før hvad jeg forstå på din forklaring

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

John Nielsen:

Mikael christiansen:
...

skrev bare hvad jeg gjorde man er jo iværksættere og vis det er en stave fejl eller ordbytning fejl kan det godt være det er forkerte givet , men altså meste fordi det misforstås ens indlæg ,altså lige som nu at du misforstår mit indlæg før hvad jeg forstå på din forklaring

hej

ja

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej jo problemet er at det er for det meste kun en der giver mig den ene stjerne! andre giver 1, 2 5, eller lign... men der er tale om 1. person!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:38

Det vil være godt hvis du lige kan skrive hvem du svare, eller tryk på Citer før du skriver dit svar. På den måde kan vi andre se hvem du svare.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej 

problemet er løst........dialog kan blive lukket....

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)