Jeg undrer mig over stjerner..... når man giver en stjerne er det godt eller dårligt, og hvad hvis en bliver ved med at misbruge min profil og give mig en stjerne for alle mine indlægs kommentarer helt også hvis jeg sætter en humør smiley i, så en vedkommende giver mig en stjerne?
jeg ved hvad vedkommende straffer mig for, men han er mere eller mindre besat af at give mig 1 stjerne for alle indlægs.....
problemet er at jeg ender med at have sur smiley her fordi at han hele tiden og kun ham der sender mig en stjerne.... skal jeg melde ham til martin?
Jeg har nu også givet dig én stjerne nogle gange. Men lad det nu blive ved det ;-)
Som Niels siger - hvis én person bliver ved med at give dig én stjerne, og uden grund, så ville jeg skrive til Martin, eller hvem der nu står for det. Man bør kun give én stjerne for indlæg man finder direkte ubrugelige, eller ude af kontekst.
Stjernerne kan være et hint om hvorvidt de betragtninger du bringer til debatten er relevante og brugbare for andre.
Jeg forstår ikke helt anden 'del' af dit spørgsmål. Som jeg læser det er der en person der ofte giver dig én stjerne (altså en negativ rating) for dine indlæg? Hvis det er tilfældet kan du jo skrive til personen - du kan jo som Plus!-medlem se afsender - og spørge hvorfor det finder sted. Jeg vil gætte på at personen giver dig negativ rating på grund af dine indlæg og ikke af personlige årsager.
For at være helt ærlig: jeg plejer sjældent at gå op i stjernesystemet, men for nogle måneder siden har jeg givet netop dig én stjerne i flere indlæg. Som jeg husker det handlede tråden om udenlandsk arbejdskraft vs. mindsteløn i Danmark mv. Dine indlæg var efter min mening helt ude i hampen hvorfor jeg ratede dem negativt. Det samme kunne jeg forestille mig at folk gør i dine seneste tråde om SEO som resultat af den opgivende attitude (til trods for al den hjælp folk kaster efter dig).
desværre personen har givet mig 1 stjerne for indlægs som er 6 mdr gammle!
og jo personen er begyndt at give mig stjerner 1 stjerne og jo det er personligt anliggende det ved jeg har et par juridiske sager kørende med vedkommende så det må være derfor...
EDIT (jeg kan ikke rette i ovenstående indlæg): Nu kan jeg så læse at det er en person der 'straffer' dig for noget bestemt. Hvad betydning har det udover en sur smiley som kun du kan se?