Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde trykkeri til t-shirts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er studerende og laver grafiske opgaver både i fritid og på studiet. Jeg synes det kunne være sjovt at lave nogle t-shirts med eget Tryk på. Til at starte med bare til mig selv og evt. venner, og hvis de bliver gode, så må vi se hvad der sker :)

Jeg er interesseret i at finde et trykkeri, gerne i KBH, som kan lave tryk på t-shirts i flere farver, og især i sort/hvid (med nuancerne fra sort til hvid). 

Jeg er ikke interesseret i en nethandel, da jeg gerne vil ud og prøve t-shirts'ne, inden jeg køber dem. Derudover ville det være rart at kunne snakke med dem i person, så man kan få alle tingene på plads og ved hvad man kan forvendte.

Håber i kan hjælpe mig :) 

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 21:49
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:55

Prøv Brokerprint.dk og skriv i kommentar-feltet, det helst skal være et trykkeri fra Kbh ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:01

Tak! - de får lige en mail :)

Nogle der har erfaringer med tryksager er den her slags? 

Problemet er lidt at mange hjemmesider reklamere med tryk på t-shirts - men det er kun i én farve. Jeg kunne fx godt tænke mig at få et sort/hvid billede, med alle de nuancer der hører til, trykt. Eller noget grafik med tekst i mange farver og former.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:22

Hej 

Du må gerne kontakte mig :) jeg er godt nok ikke fra KBH men vi sender gerne prøver ud da man jo klart nok som du siger ikke se og føle uden at have produktet i hånden. :) 

Hvis du vil snakke er du mere end velkommen til at ringe til mig på 98101088 

Mvh 

Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)