Jeg er studerende og laver grafiske opgaver både i fritid og på studiet. Jeg synes det kunne være sjovt at lave nogle t-shirts med eget Tryk på. Til at starte med bare til mig selv og evt. venner, og hvis de bliver gode, så må vi se hvad der sker :)
Jeg er interesseret i at finde et trykkeri, gerne i KBH, som kan lave tryk på t-shirts i flere farver, og især i sort/hvid (med nuancerne fra sort til hvid).
Jeg er ikke interesseret i en nethandel, da jeg gerne vil ud og prøve t-shirts'ne, inden jeg køber dem. Derudover ville det være rart at kunne snakke med dem i person, så man kan få alle tingene på plads og ved hvad man kan forvendte.
Nogle der har erfaringer med tryksager er den her slags?
Problemet er lidt at mange hjemmesider reklamere med tryk på t-shirts - men det er kun i én farve. Jeg kunne fx godt tænke mig at få et sort/hvid billede, med alle de nuancer der hører til, trykt. Eller noget grafik med tekst i mange farver og former.
Du må gerne kontakte mig :) jeg er godt nok ikke fra KBH men vi sender gerne prøver ud da man jo klart nok som du siger ikke se og føle uden at have produktet i hånden. :)
Hvis du vil snakke er du mere end velkommen til at ringe til mig på 98101088