| 
                             Hej Aminoer. Nu er det jo sådan, så der de sidste år har været dårlig omsætning i landet hoteller. Det skyldes nok også, at vi i danmark, har helt overdrevet mange hoteller (ifølge mig ligeså alt for mange som bryggerierne i 2009/10) VIlle hotellerne være villige til dette? Fordelene er jo, at de får booket dere sværelser og "modnet" næste generation af gæster. Ulempen, er selvfølgelig at nogle hoteller ikke ivl være villige til dette, fordi det "sænker deres standard". Men nu findes der jo også "fine" unge mennesker, der ikke vil sænke standarden, men blot ikke kan købe et værelse på SU. Hvordan syntes i mit forslag lyder, og hvad syntes i man sal gære for at f gang i hotelbranchen?  | 

Jeg har arbejdet en masse år i hotelbranchen, senest som receptionschef og er desværre ikke helt vild med din idé.
Hotelbranchen ville sikkert elske at yngre Hr. og Fru Danmark fik flere weekendophold og lignende. I realiteten er det de fleste hotelejere ønsker er flere turister, konferencer, firmaafter samt bedre konkurrencevilkår i form af fritagelse for den meget høje moms vi har i Danmark.

Bliv gratis medlem