Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bødefond - er det lovligt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

R U N E:
Jeg er ikke med til at fastsætte priser på offentlig trafik og parkeringsbøder og jeg vil ikke lade mig udnytte af grådige politkere. Derfor bruger jeg blandt andet velcro plader på min bil når jeg parkerer i KBH osv.

Du fastsætter da heller ikke prisen på vin og smør, så det må du så også bare stjæle, og bankernes renter og gebyrer - gribbe - de må finde sig i lidt velcro på nummerpladen så den kan vendes og en god gammel elefanthue, og Tivolis entre - plank den - værst moms og skat som de slet ikke har ladet være med til at bestemme - det skal man helt undgå.

Så skal man til sidst huske at brokke sig over dårlige tog, elendige hospitaler, skoler uden varme og lærere og usmagelige sikkerhedsforanstaltninger i banken.

God week-end anyway

Nej jeg fastsætter ikke prisen på dagligvarer. Det jeg gør er at jeg handler mine varer i udlandet og sørger for ikke at bruge mine penge i DK.

Det er på tide at danskerne lærer at sige fra.!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hvis man er stærk utilfreds med priserne på den offentlige transport, hvad så med at lave en strejkeklub.

Er sikker på at hvis man fik 500000 mennesker med på idéen så bliver nødt til at reager på det. Spørgsmålet er jo bare hvordan man får så mange mennesker til lade være med at benyttet togene og busserne i månedvis, for det nytter ikke noget at boycutter i en weekend.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Jeg overvejer stærkt at oprette en auktion, hvor folk der har fået bøder kan sælge dem til folk der har købt en forsikring af din fond og dermed tjene kassen :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

R U N E:

Nej jeg fastsætter ikke prisen på dagligvarer. Det jeg gør er at jeg handler mine varer i udlandet og sørger for ikke at bruge mine penge i DK.

Det er på tide at danskerne lærer at sige fra.!

Ja en rigtig god støtte til demokratiet eller... (Ironi kan forekomme)

Hvorfor forlader du ikke bare Danmark, når du alligevel ikke vil deltageTongue Tied

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:38

Mage til asocial holdning til tilværelsen støder man sjældent på. (på Amino i det mindste!)

Tonny Skov Pedersen:
Hvorfor forlader du ikke bare Danmark, når du alligevel ikke vil deltageTongue Tied

Lige mine ord Tonny!

God weekend

KMosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:43

Lundsby:
Jeg overvejer stærkt at oprette en auktion, hvor folk der har fået bøder kan sælge dem til folk der har købt en forsikring af din fond og dermed tjene kassen :-)

De er så konstruktive, at de kun betaler hvis det er korrekt nr plade der står, til gengæld tror jeg man kunne grine sin rxx i stykker af konceptet efter kort tid. Deltagerne, buttheads hedder de vist - ville jo smide bilen ulovligt overalt - eller trykke speederen i bund gennem Lillerød -  og stikke en pegefinger i vejret til vennerne og sige "jer er forsikret" og jeg tror ikke det ville være et helt let jo at være den der skulle beregne præmien på sådan en forsikring. Geeked

Nå men himmel dog, nu var den lige ved at gå over i de seriøse, og det kan jo aldrig ha været tanke. God weekend gutter

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

tak for alle de mange svar!

Kan forstå at dette emne/ide berører mange - fra den negative vinkel af. Jeg forstår problemmet bag, og ønsker derfor ikke at gå videre med denne ide.

Mvh/ Mikkel

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)