Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behøver jeg NETS?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Er det en most at indgå en PBS før man kan tag imod dankort osv?. Findes der ikke en anden billig løsning på sagen? Hvis man ikke ønsker dankort?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:26

Nej det gør der ikke.

Vil du kunne tage imod rene Dankort, skal du have en aftale med NETS.

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 21:27

Kort svar: Ja.

Langt svar: Du behøver kun PBS til Dankort, men kan godt bruge fx Euroline til alle internationale card (visa electron, mastercard etc).

Men PBS (nu Nets) har monopol på alt, hvad der ligner dankort.

Bemærk også: En aftale med fx Euroline om VISA kort er IKKE nok til VISA/Dankort. Alt, hvad der lugter af Dankort, skal gennem PBS.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:51

Jeg vil foreslå dig at kigge på ewire.

Du finder mange delte meninger om ewire rundt omkring på nettet, som også var med til at gøre mig skeptisk overfor produktet - jeg var selv RIGTIG kritisk overfor ewire igennem længere tid. Alligvel valgte jeg at teste det i sommer (efter at være kørt definitivt træt i PayPal), og blev positivt overrasket over mulighederne og funktionaliteterne ved ewire.

Omkostningerne er små, du skal ikke igennem et længere forløb med godkendelse osv. og det er (relativt) let at sætte op, når først man har sat sig ind i, hvordan systemet fungerer.

Selve betalingsprocessen fungerer for kundens vedkommende stort set ligesom med andre betalingssystemer - via et betalingsvindue med indtastning af kortoplysninger. Dog skal du i forbindelse med betalingsprocessen tilsende kundens telefonnummer til ewire (hvilket gør, at kunden ikke behøver at have oprettet en konto hos ewire ved betaling). Telefonnummeret kan kunden indtaste i forbindelse med bestillingen sammen med de andre obligatoriske forsendelsesoplysninger.

Hvis jeg selv skulle starte en webshop fra "scratch" og uden at have det store budget, ville jeg vælge ewire til at begynde med.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:14

Jesper Nerløe:

Jeg vil foreslå dig at kigge på ewire.

Ifbm. ewire er det vidst værd at nævne at de pusher deres e-wallet når man bruger dem i sin webshop til at modtage kort igennem.

Det er meget ringe og koster mange kunder.

Hvis jeg tager fejl, - så lad mig det endelig vide.

Er der noget mere uprofessionelt midt i en checkout end en udbyder der skriger højt at webshop x ikke er en rigtig butik og ikke har rådt til en rigtig betalingsløsning ? Jeg føler ihvertfald jeg taber mange penge på Paypal som jeg forsøger at finde en substitut til.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)