Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Copyright paa TV reklamer?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 16:12:51 Forfatter: Anders Christensen

Du må gerne tage billeder af motiver og lægge online, da du her selv er ophavsmand til billedet.

Er det nu også rigtigt? Hvis det du siger er rigtigt, så kunne jeg i realiteten tage et billede af et værk, som jeg normalt ikke ville kunne publicere uden tilladelse, og publicere - fordi billedet jo er mit eget. Jeg tror at der er tænkt over det lille smuthul.

Er dog ikke sikker, så der skal vi nok have en mere kyndig på banen.
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-04-2007 21:00:35
Forfatter: alsc
Dato: 23-04-2007 16:12:51 Forfatter: Anders Christensen

Du må gerne tage billeder af motiver og lægge online, da du her selv er ophavsmand til billedet.

Er det nu også rigtigt? Hvis det du siger er rigtigt, så kunne jeg i realiteten tage et billede af et værk, som jeg normalt ikke ville kunne publicere uden tilladelse, og publicere - fordi billedet jo er mit eget. Jeg tror at der er tænkt over det lille smuthul.

Er dog ikke sikker, så der skal vi nok have en mere kyndig på banen.

Der er vel ogsä forskel pä, hvordan man bruger billedet. Det at skrive en artikel om reklamen tror jeg ikke er ulovligt, men hvis du sälger reklamen som din egen, laver en kopi eller sätter den i et negativt perspektiv, sä tror jeg det er en anden sag.

Jeg ved at man ikke mä tage billeder til en fodboldkamp, for derefter at lägge dem ud pä nettet, men det er jo ogsä i et "lukket" milijö.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)