Hej Jeg er lidt i panik Jeg har for flere måneder siden redesignet og nyskabt mit website. Det er nu i joomla og blev flyttet til en anden udbyder (danhost). Mit problem er at siden flytningen er de organiske besøgende (altså ikke betalende) blevet alvorligt reduceret. Jeg kan også se at når jeg søger på ord/sætninger hvor jeg plejer at blive fundet på første side så er jeg slet ikke med. Jeg har forsøgt alt muligt og er lidt desperat. Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men jeg tror ikke det 'blot' er SEO. Hvem ved med den slags ting, så sig gerne til hvis du tror det er her hunden ligger begravet :-) Jeg frygter det er noget mere alvorligt, men har intet gæt på hvad. Please hjælpe mig. Kan du se hvor problemet er? Har du gæt? Bud? Jeg vil så gerne tilbage på sporet :-) Vi får stadig en stor dejlig portion besøgende både fra AdWords og de organiske, men faldet var drastisk. Det website som jeg omtaler er www.Rejseprogrammet.dk og jeg skal være alle meget taknemmelige hvad I kan hjælpe med en løsning :-) |
Måske er du bare blevet ramt af den kære google panda update. Der skulle være en del affiliate sites som er blevet ramt, hårdt, og det bærer din side præg af hvis jeg ikke tager fejl?
Jeg tjekkede detsuden dine backlinks, og formegentlig er der en del at hente for dig med lidt god gammeldaws linkbuilding.
Op på hesten igen ;-)