Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel?

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Andreas:
Vi har hos Unitbyte indkøbt ALLE servere kontant og derfor ingen månedlige udgifter, udover trafik, strøm, personale etc.

wow, imponerende!, mangler du bare 7500 kunder til at betale for det :-)

kontant betyder jo ikke måske det vilde men vis køber en server og 100 kunder og køre høj op tid ingen har går ud og invester et par 500.000 kroner uden at have kunder til det , start i det små og byg op det er det er billigere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20

Søren.Pedersen:

Andreas:
Men, nej det gør vi ikke.. 

nu kender jeg ikke din forretningsmodel, men der er sandsynligvis ingen investorer der gider blive ved med at kaste penge i din forretning uden at der kommer indtægt, derfor, 7500 kunder skal du bruge og der er meget langt til 7500 kunder for 97% af de danske udbydere.

Jeg kan afslører at det er familie investorer, så jeg tvivler nu stærkt på dette ville ske. Udover det har vi også kontrakt med de respektive firmaer, som mere end 5 år. 

Jeg er ellers enig med dig, at der skal kunder ind for at få overskud.. vi snakker bare overhovedet ikke 7500 kunder hos os, det tal ved jeg ikke hvor du for fra.. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:22

Andreas:
Jeg er ellers enig med dig, at der skal kunder ind for at få overskud.. vi snakker bare overhovedet ikke 7500 kunder hos os, det tal ved jeg ikke hvor du for fra.. 

ganske nemt:

2 lønninger (bliver der behov for)

serverdrift (aner ikke hvad du betaler hos leaseweb i holland)

kontor, el og andre faste omkostninger + revision osv

= ca. 80.000-90.000 per md = 7500 kunder der betaler 12 kr per md.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25

Mikael christiansen:

Søren.Pedersen:

Andreas:
Vi har hos Unitbyte indkøbt ALLE servere kontant og derfor ingen månedlige udgifter, udover trafik, strøm, personale etc.

kontant betyder jo ikke måske det vilde men vis køber en server og 100 kunder og køre høj op tid ingen har går ud og invester et par 500.000 kroner uden at have kunder til det , start i det små og byg op det er det er billigere

I min optik er det ikke et spørgsmål om at jeg skal finde den absolut billigste fremgangsmåde. Det skal heller ikke ses som, at vi ikke er købmænd, for det er vi bestemt. Jeg køber ind kontant og stifter forsikring for at sikre mine kunders webhotel bedst muligt. 

Jeg tror også du er klar over at det ikke altid er det billigste, der er bedst.. Det er måske også en af grundene til mange hostingudbydere lukker og slukker indenfor det første år. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28

Søren.Pedersen:

Andreas:

ganske nemt:

2 lønninger (bliver der behov for)

serverdrift (aner ikke hvad du betaler hos leaseweb i holland)

kontor, el og andre faste omkostninger + revision osv

= ca. 80.000-90.000 per md = 7500 kunder der betaler 12 kr per md.

Du er helt forkert på den.. Jeg går ikke i detaljer med mit regnskab og hvilke aftaler vi har, men jeg kan forsikre dig at du har skudt helt forkert.. Specielt fordi vi ikke har nogen aftale med Leaseweb.. Hvis du kiggede på vores hjemmeside, ville du også kunne se vi har en aftale med EvoSwitch.

Send mig en privat besked i stedet for at ødelægge tråden for trådstarteren, det her er off topic. 

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:28

www.mlhosting.dk virklig billig hosting, samt mulighed for at installere ALVERDENS forskellige cms!
der er:
wordpress, joomla 1,7 & 1,5, drupal, cms made simpel, mambo cms.
jeg bruger selv mlhosting og har ikke kunnet klage endnu, over nedetider, langsom trafik eller noget (;

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Kampmann:

Mikael christiansen:

Nesuz:

Er der nogen, som har erfaringen med Surftown https://surftown.dk/ 

både gode og dårlige erfaringen :)

ved blot om det, at de har en knap som hedder 1-clicktoolbar at installere wordpress? er der andre webhotel som har denne funktion?

altså vidste ikke kun tænke surftown villejeg klart anbefale https://meebox.net/da/ de køre høj op tid og svare altid hurtigt på suport spørgsmål

Hvad er grunden til at du poster det næsten det samme på hver side af en debat..

er det for at opnå post count, du har jo allerede skrevet om meebox.net.

jeg kunne se mit indlæg var der en der ikke forstod der var i hvert fald en der gav minus og som iværksættere hjælper man hinanden og vis kan se der er en der ikke forstår en poster man igen så man måske bedre kan forstå ens budskab  jeg regner med jeg forklaret mig forkert men klager ikke over minus men man ved måske har forklaret sig forkert og da ingen respons hvorfor poster jeg igen for vi er jo iværksættere og vi hjælper hinanden og det alm skik her på forummet give en lille kommentar hvorfor men kræves ikke  men giver en del mere viden vis du gør det  men jeg poster bare igen måske er der held nu det bedre forstås

negativ respons er dog det man lære meste af for der gør man fejl   men postive er også dejligt men der behøves ikke forklares noget der er man på rette vej  jeg vil helste blive bedre derfor mere aktive ved den anden respons

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:33

Andreas:

Mikael christiansen:

Søren.Pedersen:

Andreas:

I min optik er det ikke et spørgsmål om at jeg skal finde den absolut billigste fremgangsmåde. Det skal heller ikke ses som, at vi ikke er købmænd, for det er vi bestemt. Jeg køber ind kontant og stifter forsikring for at sikre mine kunders webhotel bedst muligt. 

Jeg tror også du er klar over at det ikke altid er det billigste, der er bedst.. Det er måske også en af grundene til mange hostingudbydere lukker og slukker indenfor det første år. 

jeg ved skam godt billigste ikke er bedste man får hvad man betaler for meget surftown er en de billigste på markedet med deres private med de er jo heller ikke den højeste service og op tid altid

jeg har valgt meebox erhverv løsning er yderste tilfreds selv om det koster mere end den private ordning måske kunne vælges andre der også var billige og god service det ved jeg ikke  jeg går efter mine egne erfaringer

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 10:40

Andreas:

Nesuz:

Er der nogen, som har erfaringen med Surftown https://surftown.dk/ 

både gode og dårlige erfaringen :)

ved blot om det, at de har en knap som hedder 1-clicktoolbar at installere wordpress? er der andre webhotel som har denne funktion?

Hos Unitbyte kan du uden nogen erfaring hurtigt komme i gang med Wordpress. Vi kører super høj PHP memory så din Wordpress side den kører helt optimalt. 

Tag et kig forbi Unitbyte, du kommer i gang for 15,-kr om måneden (betales et år ud) og så har du fri adgang til diverse funktionaliteter som du søger, heriblandt one-click install. 

så man kan simplet bare, instrallere wordpress, nemt og hurtigt ?

har i ikke en video, hvordan man gør det ? fx. hvad med temaer osv ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

Mikael christiansen:

Andreas:

Mikael christiansen:

Søren.Pedersen:

Andreas:

jeg ved skam godt billigste ikke er bedste man får hvad man betaler for meget surftown er en de billigste på markedet med deres private med de er jo heller ikke den højeste service og op tid altid

jeg har valgt meebox erhverv løsning er yderste tilfreds selv om det koster mere end den private ordning måske kunne vælges andre der også var billige og god service det ved jeg ikke  jeg går efter mine egne erfaringer

Mikael, du skriver i tåge igen. undskyld mig.. hvad har vores investering med Surftown og meebox at gøre? Du skriver et indlæg som omhandler vores investering, hvordan hænger dit svar sammen med indlægget du postede?

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)