Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel?

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har vi desværre ikke. Jeg vil dog benytte lejligheden til at få lavet et par guides og videoer til netop dette. Du er meget velkommen til at kontakte mig i vores LiveCHAT hvor jeg gerne vil guide dig igennem det.. 

En anden løsning er at vi installere det for dig, så du slet ikke skal tænke på hvordan du gør det. Det er helt op til dig selv. :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:47

Andreas:

Mikael christiansen:

Andreas:

Mikael christiansen:

Søren.Pedersen:

Andreas:
Vi har hos Unitbyte indkøbt ALLE servere kontant og derfor ingen månedlige udgifter, udover trafik, strøm, personale etc.

wow, imponerende!, mangler du bare 7500 kunder til at betale for det :-)

kontant betyder jo ikke måske det vilde men vis køber en server og 100 kunder og køre høj op tid ingen har går ud og invester et par 500.000 kroner uden at have kunder til det , start i det små og byg op det er det er billigere

I min optik er det ikke et spørgsmål om at jeg skal finde den absolut billigste fremgangsmåde. Det skal heller ikke ses som, at vi ikke er købmænd, for det er vi bestemt. Jeg køber ind kontant og stifter forsikring for at sikre mine kunders webhotel bedst muligt. 

Jeg tror også du er klar over at det ikke altid er det billigste, der er bedst.. Det er måske også en af grundene til mange hostingudbydere lukker og slukker indenfor det første år. 

jeg ved skam godt billigste ikke er bedste man får hvad man betaler for meget surftown er en de billigste på markedet med deres private med de er jo heller ikke den højeste service og op tid altid

jeg har valgt meebox erhverv løsning er yderste tilfreds selv om det koster mere end den private ordning måske kunne vælges andre der også var billige og god service det ved jeg ikke  jeg går efter mine egne erfaringer

Mikael, du skriver i tåge igen. undskyld mig.. hvad har vores investering med Surftown og meebox at gøre? Du skriver et indlæg som omhandler vores investering, hvordan hænger dit svar sammen med indlægget du postede?

nogle køre mange men billige andre køre højere pris færre på server pris hænger samme med det man bruger af kroner og selvfølgelige det man ønsker af overskud af kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56

Mikael christiansen:

nogle køre mange men billige andre køre højere pris færre på server pris hænger samme med det man bruger af kroner og selvfølgelige det man ønsker af overskud af kroner

Mikael, jeg forstår ikke hvad det er du skriver. Det er ikke for at være uhøflig.. Kan du prøve at sende mig en PM med dit budskab?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:03

Andreas:

Mikael christiansen:

Mikael, jeg forstår ikke hvad det er du skriver. Det er ikke for at være uhøflig.. Kan du prøve at sende mig en PM med dit budskab?

kan vi ikke tage det over forummet det er også langt lettere for der kan andre også give feedback desuden er jeg ordblind så kan komme til bytte rundt på ord en gang imellem og vis du ikke forstår mig her forstår du mindre over pm da andre ikke kan måske rette og sige hvad de tror  hvor er lige måske det ord byttet rundt på

min hurtige computer fungere ikke lige nu der kan tage dette ordblind program den i blank den skærm  ved ikke hvorfor men de dyrt de computer til disse ordblind programmer

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 11:04

Andreas:

Nej det har vi desværre ikke. Jeg vil dog benytte lejligheden til at få lavet et par guides og videoer til netop dette. Du er meget velkommen til at kontakte mig i vores LiveCHAT hvor jeg gerne vil guide dig igennem det.. 

En anden løsning er at vi installere det for dig, så du slet ikke skal tænke på hvordan du gør det. Det er helt op til dig selv. :) 

Er det meget svært at installere wordpress ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09

Mikael christiansen:

Andreas:

Mikael christiansen:

kan vi ikke tage det over forummet det er også langt lettere for der kan andre også give feedback desuden er jeg ordblind så kan komme til bytte rundt på ord en gang imellem og vis du ikke forstår mig her forstår du mindre over pm da andre ikke kan måske rette og sige hvad de tror  hvor er lige måske det ord byttet rundt på

min hurtige computer fungere ikke lige nu der kan tage dette ordblind program den i blank den skærm  ved ikke hvorfor men de dyrt de computer til disse ordblind programmer

Lige nu er det her så off-topic at det slet ikke er i relevans til trådstarens post. Jeg ser ingen grund til at skrive bare for at få post-count. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

Nesuz:

Andreas:

Det er super nemt. Du skal klikke på Wordpress logoet i dit kontrolpanel, trykke på "install" > hvorefter det hele er installeret.. Du har mulighed for at ændre den e-mail systemet skal bruge, hvilket domæne det skal ligge på, hvor på domænet det skal ligge etc. men som standard er alt udfyldt til dig.. 

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 11:15

Andreas:

Nesuz:

Andreas:

Det er super nemt. Du skal klikke på Wordpress logoet i dit kontrolpanel, trykke på "install" > hvorefter det hele er installeret.. Du har mulighed for at ændre den e-mail systemet skal bruge, hvilket domæne det skal ligge på, hvor på domænet det skal ligge etc. men som standard er alt udfyldt til dig.. 

men hvis jeg vil have et bestemt tema, hvad gør jeg så ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17

Nesuz:

Andreas:

Nesuz:

Andreas:

men hvis jeg vil have et bestemt tema, hvad gør jeg så ?

Når du har installeret dit Wordpress tema, kan du via dit wordpress cms vælge hvilket tema. Dette har intet med installeringen at gøre.. Du vælger tema efter installeringen og dette fungere lige som du kender det fra alle andre wordpress sider. :)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:18

Andreas:

Mikael christiansen:

Andreas:

Mikael christiansen:

Lige nu er det her så off-topic at det slet ikke er i relevans til trådstarens post. Jeg ser ingen grund til at skrive bare for at få post-count. 

nu ved du i hvert fald jeg er ordblind det hjælper dig måske bedre i at forstå mig det er jo vigtigt for dig vis du ikke forstår mig  men som iværksættere hjælper vi altid hinanden også vidste der noget den anden ikke forstår vis man laver stave fejl eller bytter rundt på ord forstår den anden en ikke  det kan jo være vigtigt for dig at vide vis altså kommentere mit indlæg

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)