Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel?

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Elsa Olsen:

Sorry kom til at tænke på scandiaweb da jeg læste dit indlæg, har selv haft surftown tidiligere uden problemer, men faldt så i kløerne på scandia og indtil videre har det kostet mig 6000kr og hvis du ser på min hjemmeside har jeg ikke fået ret meget for pengene www.caddraw.dk!! Til sommer er jeg forhåbentlig ud af kontrakten!!!

Ja, det kunne godt se ud til, at et godt premium theme på Wordpress på en god host, jeg plejer at anbefale webhotellerne fra Meebox er vejen ud af Skandiawebs klør. Når det så er sagt, synes jeg ikke din side er så slem at se på, som jeg frygtede , før jeg klikkede mig igennem.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:41

Jeg er blevet fan af Meebox, som jeg synes har nogen gode priser, god oppetid og live support. Det eneste der irriterer lidt er at der er forholdsvis lave grænser for hvor mange domæner man kan have på sin hosting, men det virker til at være ens for for de danske webhosts.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:45

Erik Hamre:
live support

bliver spændende når de får rigtigt mange kunder og se om de gider at sidde og svare på spørgsmål fra dem der betaler 2 kr om md, for gør de det er det en dødsejler uden lige

Ikke penge nok ind = dårlig support

når entusiasmen er væk pga. stress...

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 17:07

Hey.

Jeg har haft Surftown, og er tilfreds.

Dog har de været nede, men kom nogenlunde hurtigt op igen.

Jeg kan anbefale Webbot.. Support og kvalitet, der rykker!

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 17:20

Søren.Pedersen:

Ikke penge nok ind = dårlig support

når entusiasmen er væk pga. stress...

Patrick og jeg sidder sjældent i supporten. Det er ikke dét, som tænder os! Vi har derimod to mand fastansat, som gør et enestående og fantastisk arbejde i supporten og på live chatten. Det er dét, der tænder dem. Så laver alle det, som de elsker og er dygtige til, og det giver et rigtig godt resultat for slutkunden.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:22

Anders - Meebox:
Vi har derimod to mand fastansat

lyder dyrt, skal i da godt nok tage lidt mere for jeres varer hvis i skal tjene penge medmindre de arbejder gratis pga netop entusiasme. Keep up the good work, altid godt med nye tiltag, men....

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 17:31

Søren.Pedersen:
lyder dyrt, skal i da godt nok tage lidt mere for jeres varer hvis i skal tjene penge medmindre de arbejder gratis pga netop entusiasme. Keep up the good work, altid godt med nye tiltag, men....

Det er et spørgsmål om at prioritere. One.com og Surftown har begge rigtig mange fastansatte, men produkter i prisklasse med vores - så værre er det ikke :-) Men tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54

Nesuz:

Er der nogen, som har erfaringen med Surftown https://surftown.dk/ 

både gode og dårlige erfaringen :)

ved blot om det, at de har en knap som hedder 1-clicktoolbar at installere wordpress? er der andre webhotel som har denne funktion?

Hej,

Den her hjemmeside kan hjælpe dig. Alle på hjemmesiden har 1-clicktoolbar at installere wordpress

Hjemmesiden: http://billigstewebhosting.dk/ Big Smile

Side 7 ud af 7 (68 indlæg)