Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til min aeblefon blog om aeble

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:
Hej

Ja, men hvor bruger sproget dansk nu om dage? Alle er jo vant til alt på nettet er på engelsk?

Men hvorfor at du så ikke satset internationalt fra starten? Jeg synes trods alt det er mere afslappende at læse ting på dansk fremfor engelsk, da det er mit modersmål. Når jeg skal læse nyheder på engelsk opsøger jeg altid de STORE sites, med mindre indholdet er unikt på et lille site. Da du siger du bruger en bot til at crawle andre sites, så er dit indhold ikke unikt og jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle benytte mig af dit site fremfor et andet, større og mere velrenomeret site.

Hvis din bot nu i stedet crawlede internationale sites og du oversatte artiklerne til dansk og tilføjede dit eget perspektiv ville jeg kunne se en pointe, men som det ser ud nu har jeg svært ved at få øje på noget.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Nu er jeg oppe på ca. 50 unikke besøgende om dagen. Det er ikke meget, men mit problem er nu at der næsten ingen som klikker på mine bannrreklamer. Nogen ideee hvad jeg gør? www.aeblefon.dk

Btw. Vil prøve at begynde at satse internationalt
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det ser da ud til sitet er nede ??

Billige seo pakker

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da godt nok et grimt billed der begynder at danne sig. 

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Aeblefon.dk er nede da der vidst er en faktura der ikke er betalt. Domænet er registreret på et kontorhotel i Hellerup af Zendally. Zendally har en profil her på Amino.dk som hedder Larsen. Jeg behøver vel ikke komme med flere oplysninger?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Iværksætter Madsen:
Hmm. Aeblefon.dk er nede da der vidst er en faktura der ikke er betalt. Domænet er registreret på et kontorhotel i Hellerup af Zendally. Zendally har en profil her på Amino.dk som hedder Larsen. Jeg behøver vel ikke komme med flere oplysninger?

Hvor ser du at det skyldes at det er en faktura der ikke er betalt?

Tilføjer lidt: Jeg kan se at der bliver antydet flere ting mellem linjerne, som jeg ikke helt ved hvad betyder. Så jeg tænkte at jeg lige måtte se hvad det der Zendally var, for at se om jeg kunne blive klogere..

Det kunne jeg ikke, men jeg vil da i hvert fald give dem, at de er 100% bevidste om deres nøjagtige målgruppe. Stærkt, men modigt :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
vor ser du at det skyldes at det er en faktura der ikke er betalt?

Kik på hjemmesiden

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Kik på hjemmesiden

Sorry Boysen, jeg blev sgu ikke klogere.. :o)

Når jeg prøver at gå ind på den, havner jeg på Google. Da jeg prøvede lidt tidligere, i forbindelse med mit indlæg, kom jeg bare til en side hvor der stod at den var nede på grund af vedligeholdelse. Der stod godt nok Tele-hjælpdk i sidetitlen, men jeg er ikke så teknisk mindet, at jeg forstår mig på hvad det betyder.

Men jeg vil gå ud fra at det er korrekt, når I skriver det :o)

Hvis det skyldes noget manglende betaling, er der er nok sket det at den faktura det drejer sig om, ligger i lommen på et af Armani jakkesættene. Og de er muligvis til rens allesammen. Så når renseriet åbner på mandag, holder Hummeren ude foran og venter, så der kan komme styr på tingene. Så jeg går ud fra at det kører igen senest mandag :o)

Og det håber jeg da, for nu er jeg da blevet helt nysgerrig efter at se den side..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ind på siden og den redicter til google.dk hvorfor?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Til din orientering, når jeg trykker ind på linket, så kommer jeg ind på google.dk? 

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)