Hvad siger i til min aeblefon blog med det nyeste om aeblefon fra aeble? |
Hvad siger i til min aeblefon blog om aeble
Det ser faktisk meget godt ud. Men kan du ikke tilføje et ÆBLE???? Jeg er åbenbart tungnem, for jeg fattede ikke en skid af det hele: Jeg ledte efter artikler om æbler, frugtplantager, æble-juice oma! Der gik lang tid, førend æblet... nej, ti-øren faldt! Hvis man ser et æble, der minder om Apples æble, er der større chance for at de tungnemme fatter... |
|
|
Ja, se det vidste jeg jo ikke! Men okay, så hvis din side henvender sig til et publikum, som udmærket godt ved, at æblefon er betegnelse for iPhone, så er jeg ikke den rette til at give kritik til din side... Øv, for det er nu en helt pæn website, æblefonen... |
det udtryk med aeblefon.dk tror jeg de færreste derved taber du sikkert hoved parten af folk der er forbi siden men det kan også bare være mig men hvor har du hørt det udtryk aeblefon.dk |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har personligt aldrig hørt nogen bruge udtrykket æblefon, jeg ville nok godt kunne skabe relationen mellem fon (telefon) og æble(apple) men for mange er det for uklart.... |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
Hej Jens Jeg må indrømme, at jeg heller ikke har hørt iPhone omtalt som æblefon... Jeg synes, at din blog sender nogle meget blandede signaler. Selve navnet på bloggen er dansk, det samme er din tagline - "Danmarks bedste æblefon æbleblog". Men al tekst samt logoet/navnet (This is bold) øverst er på engelsk, og det synes jeg virker meget mystisk. I øvrigt forstår jeg heller ikke meningen med "This is bold". Er det fordi siden stadig er under opbygning, eller er det hvad du rent faktisk vil kalde den? Jeg synes også det er ærgerligt, at man ikke kan se hele overskriften på dine indlæg. "Is it possible to create for..." giver mig ikke et særlig godt indtryk af, hvad jeg kommer til at læse, hvis jeg klikker mig videre til det indlæg. Det samme gælder den første linje i indlægget. Pointen med bloggen er vel, at man skal læse dine indlæg? Det synes jeg desværre ikke den indbyder til... Det fungerer fint på de indlæg, der ligger længere nede på siden. Der kan jeg se hele overskriften og en større tekstbid af selve indlægget. Se gerne om ikke du kan "pakke" forsiden lidt mere sammen. Man skal scrolle meget for at komme helt ned i bunden af siden. Og det meste er bare tom plads pga. den meget lange højremenu med "recent posts". Hvis den kan foldes sammen, så vil forsiden blive mere overskuelig. Bloggen synes jeg har et simpelt udtryk, og det fungerer egentlig helt fint, men jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal bevæge mig hen. Hvis du dropper de 4 kasser, der ligger øverst og i stedet bruger layoutet fra kasser, menuer, links til sociale medier mv. så tror jeg du sælger siden lidt bedre. Mange hilsener, |
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
Nu hvor du vil lave en blog om Apples produkter, hvorfor anvender i så ikke et design, som minder mere om Apples designs? |
Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.