Nogen der har erfaring med det og ved om der er danske banker der kan bruges sammen med det?
Meget simpelt, virker det ved at det logger på din banks drift-konto og du derefter bruger drag and drop for at placerer div. bank poste på den konto du ønsker - simpelt, da må indtastning til kasseklade forsvinde.
De plabre også løs om at ens revisor bare kan logge på og få alle data, vi (min kone) bruger meget tid på at gøre vores matr. klar til revisoren - såhvis vi kan sparer tid der også.
Jeg kender ikke nogen, hvor du kan lave drag and drop, men i f.eks. e-conomic kan du indlæse alle dine bank posteringer direkte - og det er vel i princippet det samme?
Så lige deres video for hvordan den connecter til ens bank.
Man vælger banken på en lang liste (aner så ikke om DDB og Nordea ville ha været med) men SÅ, og det fatter jeg ikke, skal man indtaste sine log on navn og log on kode - helt som når man normalt går ind i sin online banking.
For det første i DK skal man jo via nemID generelt, men vor det andet - det må da være en spøg, eller jeg fatter det ikke. Type your online ID and password just as you would when normally entering your online banking??
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Lyder lidt mystisk at de vil have login oplysninger!? hehe.. scam?! :D
Nå, men vi er igang med at udvikle et nyt, let og intuitivt online regnskabsprogram. Det kan bla. også importere alle dine bankposteringer fra din netbank - du skal dog først eksportere dem fra netbanken og dernæst importere dem med et enkelt klik.
Vores nuværende system er www.online-økonomi.dk, men den nye version er optimeret på alle punkter både front-end og back-end. Lettere, bedre og mere elegant interface med flere smarte features og bla. kommer der lagerstyring.
Vi søger pt. alpha testere til det nye system som forventes at være færdigt d. 1. marts 2012, og hvis man er interesseret i at teste vil der selvfølgelig være en kompensation i forhold til noget abonnement :)
Undskyld hvis jeg har hi-jacket tråden :)
Clark Knøsen
Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013