Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

super tidsbesparende Regnskabs program ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens hvilken bank brugte du til logge dig ind? Er meget interesseret.
Sådan som dette virker logger man ind et sted (din bankonto åbnes) og dragger direkte fra banken til din kontoplan - ikke mindre end genialt efter min mening.
Har sendt en forespørgsel til min bank om de supportere dette system.
/Jørgen
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:34

Jørgen:

Sådan som dette virker logger man ind et sted (din bankonto åbnes) og dragger direkte fra banken til din kontoplan - ikke mindre end genialt efter min mening.

Lyder som en MEGET langsom løsning.

Hvad er der nu galt med at postere ALLE banklinierne med ét klik, som man kan i de fleste andre systemer?

Hvorfor synes du, at det er smart at man skal klikke og flytte (drag and drop) en gang pr. linie i banken?

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:43

Hej Jørgen.

Vores program, web-regnskab.dk giver dig også mulighed for at importere dine bank posteringer fra Excel (som de fleste banker ka eksportere til).

Det kræver blot vores excel modul til 5 kr./måned.

Håber det kan bruges. Ring til os hvis du vil høre mere. Du kan også prøve det gratis med det samme på web-regnskab.dk!

Mvh. Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 10:16

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:34

Clark Knøsen:

Der er snart et nyt og innovativt system på vej :)

www.dynaccount.com

Lidt skidt, at jeres funktion vedr. tilmelding til nyhedsbrev på forsiden, ikke virker!

Der sker intet, når jeg indtaster min e-mailadresse og derefter klikker "Tilmeld".

Håber ikke det er kendetegnende for jeres system... Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 11:54

hvis du trykker ENTER i feltet virker det.. det gik vist lidt hurtigt med at offentligøre.. hehe.. knappen kommer til at virke om 2min :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 11:36

Synes egentlig jeg kunne skrive lidt om vores tidsbesparende økonomisystem og regnskabsprogram Dynaccount..

Du kan...

- importere alle bankposteringer direkte fra din netbank (CSV) og konvertere dem til bogførte bilag i systemet. Når du konverterer et bilag bliver det både oprettet, bogført og afstemt i en og samme arbejdsgang.

- gøre dit regnskab 100% papirløst ved at uploade billeder af dine taxaboner etc. fra din smartphone og sende dem til dit regnskab ligesom du kan videresende emails med PDF fakturaer direkte til dit regnskab. Herefter kan du enten tilknytte billedbilagene til allerede bogførte bilag eller du kan oprette og bogføre et nyt bilag ud fra billedbilaget.

- slippe for at selv at beregne alle kursdifferencer hvis du handler med udlandet. Dynaccount udfører alle beregninger når du udligner betalinger med fakturaer

- integrere Dynaccount i alt eksternt software som kan kommunikere HTTP som i dag stort set vil sige ALT software.. På den måde kan du automatisere en helt masse processer som i sidste ende vil spare dig for en helt masse arbejde og manuelle bogføringer.. F.eks. kan du integrere din webshop, kassesystem etc.

- samle alle dine regnskaber under et login, så du slipper for at have lige så mange logins som du har regnskaber.

- bogføre alt privatforbrug på en konto af typen "Privat". Dynaccount har ud over de to almindelige posteringstyper "Drift" og "Balance" en tredje konto "Privat". Her kan du bogføre alt privatforbrug og du slipper for selv at beregne det samlede overskud ved årsafslutningen (til enkeltmandsvirksomheder)

Der findes også både Tilbud/Ordre/Faktura moduler samt Lagerstyring.. Alt samlet til EN fast pris UDEN tilkøb.. :) Der vil blive udviklet en helt masse nye features i den kommende periode og hvis du har en ting du mener der mangler er du meget velkommen til at skrive til os

samt en helt masse andre ting som du kan læse om her http://www.dynaccount.com/da/

Desuden har vi lige indgået vores første samarbejde med Revisorfirmaet Chr. Lysehøj på Frederiksberg i København.. I den kommende tid vil vi indgå en lang række samarbejde med revisorer og bogholdere i hele landet som vil stå for undervisning i Dynaccount som tager udgangspunkt i din virksomhed om hvordan du bedst muligt får mest ud af systemet i forhold til dine krav og behov

Clark

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 12:00

Hej Clark

Det lyder alt sammen meget godt og forhåbentlig holder det også ved et nærmere eftersyn...

Jeg har oprettet mig som revisor hos jer, men jeg har ikke mulighed for en afprøvning af systemet, hvorfor jeg savner et demo-regnskab eller lignende.

Da både revisorer og bogholdere gerne vil afprøve systemerne inden en eventuel anbefaling, så var det måske en idé. Eks. har Billys Billing et demoregnskab til afprøvning...

Tonny

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 12:03

Hey Tonny

Hvis du kigger på forsiden er der en knap hvor der står "Prøv demo".. Tryk på den og du får direkte adgang til en demo med et mindre fiktivt regnskab.. Du behøver hverken registrere dig, indtaste din mail eller noget andet som du skal ved alle andre systemer..

Når du opretter dig som revisor har du kun adgang til de regnskaber de enkelte virksomheder giver dig adagng til.. Du bliver nød til enten at prøve demoen eller oprette dig som virksomhed for at teste systemet

Clark

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 12:10

Hej Jørgen

Jeg kan varmt anbefale at du kigger nærmere på e-conomic.

Det er nemt og overskueligt - og dertil har vi i eKontoret udviklet en lang række applikationer omkring e-conomic, så effektiviserer og automatiserer en stor del af bogføringsarbejdet.

Og har du forslag til nye applikationer / integrationer omkring e-conomic som kan lette arbejdet, er vi meget modtagelige ;o)

Kig evt på www.ekontoret.dk

Mvh

Niels

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)