Flotte tapeter efterlyses!
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Hej alle Aminoer
Jeg skal have renoveret min stue efter jul og nytår, og vil gerne være ude i god tid.
Er der nogle af jer, som kan anbefale steder at købe flotte billge tapeter, gerne metallic eller blomstermotiv? Tapetet skal bruges som panel c.a. halvt op af væggen.
Med venlig hilsen
Linda
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Nees
Fra
Illux.dk
Skrevet
21-11-2011 kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Svar
Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.
www.maling.nu
Fra Fanø
Tilmeldt 4. May 11
I Svendborg har jeg boet i samme iværksætterhus som Wallrex. De har vist det, du efterlyser. Kik på www.wallrex.dk
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Nees
Fra
Illux.dk
Skrevet
21-11-2011 kl. 12:57
Svar
mptapeter.dk sælger ikke direkte til private. Hvis du finder nogle tapeter ved mp tapeter som vi ikke har på hjemmesiden, kan du stadig købe dem gennem os, blot ring på 70 25 08 12.
Svar
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Så skal du have fat i en forhandler
Det ved jeg godt, det er også grunden til at jeg som skrev som ovenfor.
Svar
Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.
www.maling.nu
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Simon Greve
Fra
AGIZO
Skrevet
21-11-2011 kl. 14:02
Svar
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Nees
Fra
Illux.dk
Skrevet
21-11-2011 kl. 14:26
Svar
Så skal du have fat i en forhandler
Det ved jeg godt, det er også grunden til at jeg som skrev som ovenfor.
Sorry. Jeg har ikke en af mine skarpeste dage :)
Svar
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Ikke alle dage, kan være lige skarpe.
Svar
www.maling.nu