Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flotte tapeter efterlyses!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Helt tilfældigt bemærkede jeg at vores lokale Bilka faktisk har en del forskellige tapeter, også metallic og andre rigtig flotte typer.

Så ikke på prisen dog.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 17:19

Tusinde tak for alle jeres svar!

Der er meget at vælge imellem - skønt!Big Smile

Med venlig hilsen

Linda

Find mere om mig på Linkedin 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:06

Linda Lene Larsen:

Hej alle Aminoer Big Smile

Jeg skal have renoveret min stue efter jul og nytår, og vil gerne være ude i god tid.

Er der nogle af jer, som kan anbefale steder at købe flotte billge tapeter, gerne metallic eller blomstermotiv? Tapetet skal bruges som panel c.a. halvt op af væggen. 

Med venlig hilsen

Linda

Hej Linda.

Jeg melder mig også på banen her, med tapet og ikke mindst alle de andre ting du kan få brug for, når du skal renovere din stue.

Jeg forhandler de flotte tapeter fra Eijffinger samt mange andre. Jeg har ikke alle tapeter lagt ind på shoppen endnu, men knokler hver dag for at få dem alle ind Yes

Du får også brug for en flot stukliste som kan danne samling mellem tapetet forneden, og den malede væg foroven!? Dem sælger jeg også på min shop Angel Måske en flot loftrosette kunne sætte prikken over Iét!?

Og sandspartel, grunder og malingen du skal male med, har jeg også på shoppen, og det er kun kvalitetsmaling jeg forhandler! Jeg er selv malermester med eget malerfirma, så jeg ved godt hvad kvalitet erWink

Kontakt mig her igennem eller kig ind i shoppen

Dbh

Michael Haahr
Maler-maling.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)