så havde du sluppet for at skrive et negativt indlæg, da han jo har fået lov
Thomas, hvis du kun fandt et angreb i det indlæg, så leder du vist efter det.
Det er kun ulovligt hvis man gør det uden tilladelse, det er vist noget du glemmer.
Nej, det glemmer jeg skam ikke, det er jo netop det jeg skriver. Men ja jeg kunne have konstrueret sætningen anderledes, så den startede i generalitet, som den endte med, så det er helt klart min fejl.
Men det ændrer ikke på de juridiske termer, som jeg gør ham klar over. Det er ikke mig der laver ordene, eller loven.
Det hedder såmænd det samme når man taler domæner. Det er du med garanti klar over.
Jeg tror Anders så pointen frem for at tage det som et angreb, hvilket det ikke er. Havde det været et angreb havde jeg ikke pakket den ind i velfortjent ros af hans tekniske evner.
Anders... Nu får du sgu lige den sidste stikpille, så vil jeg tilbage til arbejdet... Og tag det så for fanden med et smil... Der er et formål med det. forhåbentligt lærer du noget som du kan bruge i den videre udvikling.
Hvor mange arbejder hos Beetles ? - du skriver hele tiden "vi" ?
Jeg er nysgerrig fordi jeg synes du gør et godt arbejde, og jeg har da allerede kigget på hvem du er, men jeg kan ikke se hvem der mere står bag de designs, som du hele tiden siger at "vi" har lavet ? og når jeg så ikke kan se flere personer i Beetles nogle steder, så er min næste tanke jo pludselig at der sikkert pyntes lidt på firmaets ansigt udadtil. Det kan såmænd også være fint nok. Dét er bestemt en gråzone og stor uenighed blandt folk i hvorvidt det er accepteret eller ej.
Hvis det er for at pynte lidt på firmaets ansigt udadtil, så synes jeg du skal overveje kombinatinen af alle de elementer som du smider sammen og hvordan potentielle nye klienter vil opfatte det.
1. Lempfældig brug af "gråzoner"
2. Potentiel (Thomas! ;)) Overdrivelse af virksomhedsstørrelse.
3. Referencer der bliver misforstået ret hurtigt med det nuværende setup.
Så skal du spørge dig selv hvad signal det sender omkring troværdighed når man ser på hele indtrykket.. Eller om kunden tænker "kan jeg tro på det han fortæller mig?" - Og hvilken hæmsko det kan have i forhold til at lukke ordrer.
Igen. Det er positivt ment, og hvis du tager det som konstruktivt i stedet for som kritik, så tør jeg godt sige at du sikkert vil både lukke flere ordrer og se en større troværdighed hos dine kunder.
Her er et lille tip til hvordan du kan arbejde med avatars:
Det er en gammel sag anno 2009/2010 tror jeg det var, men det viser hvordan jeg selv gør det. det har nu aldrig været en hæmsko for at hverken lukke en ordre eller få godkendt designs hos de helt store spillere, så tro mig når jeg siger at du slet ikke behøver at arbejde i "gråzoner" for at få dine designs igennem med et helheds udtryk.
Jeg tænkte det samme da du lavede redesignet af Amino og brugte the Simpsons, men holdte det for mig selv da jeg tænkte at det da måtte være en enkelt smutter.
Ego ? - 100%
Lovligt? - 100%
Og hvis du spørger ind til Billedet af Tiger og nyhedsvært, så ja så er rettighederne til billederne ejet af klienten, der var tv-stationen.
Hvad angår kommentaren til/fra Mikkel, så skal du overveje at det er en kommentar der kommer fra en potentiel kunde. Det er værd at tage til sig, hvad dine potentielle kunder opfatter ud fra det signal du sender.
Det er igen det der gør dig bedre. :)
Hvad angår designet på Rejseplanen
Det er ret tydeligt at de har lagt ekstremt stor fokus på fullpage width til Google Maps integrationen på dropdpwn til at vælge destination mv.
Det samme angår valg af parametre og filtrering , der også har været i stor fokus.
Begge elementer mangler i dit screen, så det er lidt svært at se hvordan du vil håndtere noget der er valgt som primær fokus.
Jeg kan se at du har dem som små meget anonyme knapper. Det mener jeg jo personligt er en forkert strategi, da det er er klart fokusområde af den årsag at flertallet af mennesker er sgu sikkert ligsom mig. vi kender fandme ikke navn på busttoppe steder osv, så at bare kunne finde en virksomhed/lokation på et kort, gør det hele lidt lettere. :)
Så hvis jeg var dig, ville jeg fokusere lidt mere på at få skabt rammer om universet og få det inkorporeret med bedre helhed med den rette fokus på de primære og bærende elementer for hvorfor folk skal vælge at benytte rejseplanen og den værdi der ligger i helhedsoplevelsen.
Samtidig mangler der deres højre menu banner, der jo er placeret af monetære årsager. Mon ikke de har en klar strategi om at få indtægter ind gemmen den ? Så du har lige skåret 40% af deres banner indtægter væk med det nuværende design. Hvordan vil du løse den ?
Når du er færdig med den her, og får tiden til det, så send mig lige en mail, så redesigner vi fandme tv2.dk for sjov, hvis du er game.. Guderne må vide, de trænger til det.