Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kanon start af mit nye firma

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt du er kommet godt fra start, tillykke med det

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:58

Sådan skal det gøres.

Bare have det i minde om ikke at tage fat på for mange opgaver, det er selvfølgelig fedt at det kører fra starten af, du må bare ikke brænde sammen som mange gør.

Jeg ønsker dig alt held og lykke i fremtiden

God weekend :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Tillykke med succesen.

Som Alexander siger så pas på med at brænde sammen. Ikke kun for din skyld, men også dine kunder der forventer et ordentligt produkt sammen med din personlige kundepleje.

Et tip til din side. Under cases (som gamle jeg synes burde dette referencer) bør du eventuelt vedlægge screenshots fra udviklede app. Folk er meget dovne og gider ikke downloade diverse apps (specielt ikke betalte) for at checke kvalitet. Specielt senere hen når du forhåbentlig har dusindvis af apps er det vigtigt.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Philip Mahler:
Som Alexander siger så pas på med at brænde sammen. Ikke kun for din skyld, men også dine kunder der forventer et ordentligt produkt sammen med din personlige kundepleje.

Det sker ikke, der kommer ikke flere opgaver ind, end jeg kan administrere og klare Smile  Jeg har heldigvis noget hjælp at trække på, så alle opgaver kan blive løst med bravour, og sørge for at alle kunder er glade og tilfredse.

Philip Mahler:
Et tip til din side. Under cases (som gamle jeg synes burde dette referencer) bør du eventuelt vedlægge screenshots fra udviklede app. Folk er meget dovne og gider ikke downloade diverse apps (specielt ikke betalte) for at checke kvalitet. Specielt senere hen når du forhåbentlig har dusindvis af apps er det vigtigt.

Jeg overvejede det faktisk da jeg satte siden op, om det skulle være referencer eller Cases, og valget røg så på Cases. Men vil jeg bestemt lige overveje en ekstra gang :)

Nu har jeg kun en reference som bliver vist på siden lige nu, og det er en app til et firma som udelukkende bruger det til internt brug, og derfor har jeg ikke haft mulighed for at give link, demo eller lignende. Men det vil der komme på kommende referencer, som kan hentes i App store etc.  (Både links og screenshots.)

Men tak for din feedback, det sætter jeg pris på :)

MVH
Mark 

Fra Birkerød
Tilmeldt 2. Feb 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:56

Må melde mig på banen og ønske dig tillykke med den forrygende start. :o)

Jeg fik netop en idé til en app. Aner ikke om den findes allerede eller måske er for kompliceret. Men jeg er blot alm. lønmodtager så hvordan kan jeg bruge dig?

Nicki

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:14

Hej,

Tillykke med den gode start, det er altid rart med en solstråle historie  :-)  held og lykke fremover.

Mvh Anders

funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nick Z:

Må melde mig på banen og ønske dig tillykke med den forrygende start. :o)

Jeg fik netop en idé til en app. Aner ikke om den findes allerede eller måske er for kompliceret. Men jeg er blot alm. lønmodtager så hvordan kan jeg bruge dig?

Hej Nicki,

Du er velkommen til at sende mig en mail på mark @ androipo.dk med din ide, så gir jeg gerne lidt råd og indput. Også kan vi evt. finde ud af noget.

Ser frem til at høre fra dig. :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)