Som Alexander siger så pas på med at brænde sammen. Ikke kun for din skyld, men også dine kunder der forventer et ordentligt produkt sammen med din personlige kundepleje.
Det sker ikke, der kommer ikke flere opgaver ind, end jeg kan administrere og klare
Jeg har heldigvis noget hjælp at trække på, så alle opgaver kan blive løst med bravour, og sørge for at alle kunder er glade og tilfredse.
Et tip til din side. Under cases (som gamle jeg synes burde dette referencer) bør du eventuelt vedlægge screenshots fra udviklede app. Folk er meget dovne og gider ikke downloade diverse apps (specielt ikke betalte) for at checke kvalitet. Specielt senere hen når du forhåbentlig har dusindvis af apps er det vigtigt.
Jeg overvejede det faktisk da jeg satte siden op, om det skulle være referencer eller Cases, og valget røg så på Cases. Men vil jeg bestemt lige overveje en ekstra gang :)
Nu har jeg kun en reference som bliver vist på siden lige nu, og det er en app til et firma som udelukkende bruger det til internt brug, og derfor har jeg ikke haft mulighed for at give link, demo eller lignende. Men det vil der komme på kommende referencer, som kan hentes i App store etc. (Både links og screenshots.)
Men tak for din feedback, det sætter jeg pris på :)
MVH
Mark