Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har ansvaret for konverteringen, Programøren eller ???

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Dejligt med en anden vinkel, det er jo altid nemmest at skyde konen og håbe at den næste ikke ligner...

Jeg arbejder lige nu på at få en udstilling. 

Jeg har altid en kage med ud til graveren når jeg levere/ opsætter en sten. Det giver mig lidt tid til at forklare at de efterladte kan spare op til 50%. 

Peter

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Skrevet kl. 19:55

Hej 

Jeg vil til dels give dig ret i at markedet ikke er helt klart endnu, men jeg har solgt en del sten og få flere og flere der er henvist af deres familier og venner.

Sten er et natur produkt og du har da ret i at der er forskel, når vi laver stenen ved bestillingen. Men en god servis og en besparelse på 50 % skal nok sprede sig.

Jeg har haft siden ude at vende ved 400 facebook brugere og de mener også at siden er ok men med små skønheds fejl.

Så nu er kunsten at finde vej til kunden.

Peter 

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Skrevet kl. 20:03

Nemlig, det var dem der lagde ud med en pris og kunne det hele på ingen tid!!!

Nå men jeg har lært at annoncehajerne er kommet ud af fængsel og kastet sig over dette marked.

Du ringer bare mandag.

Peter

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter:

Nemlig, det var .....

Peter

Jeg kan se, at du svarer til de enkelte debattører, men det er umiddelbart svært at se hvem, så her er et hint:
Når du har trykket på svar, og der kommer en side frem hvor du kan skrive, har du muligheden for at tage et citat med fra debatøren, ovenover din tekstboks hvor du skriver, er der et gråt felt med teksten i, - markér en del af teksten - og tryk på den blå tekst "Citér (Marker det du vil citere i teksten og klik her)" så indsættes det automatisk i din nye besked, og alle har nemmere ved at følge med i debatten, da man kan se/forstå hvem du svarer!
Just a good hint!
Lige en anden ting når jeg er i gang:
Dette billede:

virker bedre end de flade billeder, da man her kan fornemme rummeligheden / formen, mens de andre billeder, som f.eks. dette:

Virker flade og uden rumfornemmelse, samtidig med at det ligner et udsnit af et billede, fremfor at ligne en hel sten.
Istedet for at tage nye billeder, kan det ordnes via photoshop, hvis du syn's det er aktuelt.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 16:26

Peter:

Hvem har ansvaret for konverteringen, Programøren eller ???

Det er jo nemt. Det er brugerflade arkitekten af hjemmesiden.

Hvem har ansvaret for at folk kan komme ind og ud af et hus der er blevet bygget, det er arkitekten som står bag. Det er ikke håndværkeren, men arkitekten som har designet huset og som bør overvåge opførelsen og leveringen.

Men det koster mere at bygge og mere at vedligeholde. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24

J. Deleuran:

Dette billede ... virker bedre end de flade billeder, da man her kan fornemme rummeligheden / formen, mens de andre billeder, som f.eks. dette ... Virker flade og uden rumfornemmelse, samtidig med at det ligner et udsnit af et billede, fremfor at ligne en hel sten.

Jeg er helt enig med J. Deleuran, og jeg lagde mærke til det samme, da jeg var inde at kigge på din side. Det er lettere for potentielle kunder at få en forestilling om, hvordan stenen tager sig ud, hvis du hjælper dem mere på vej.

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Skrevet kl. 20:12

J. Deleuran:

Jeg kan se, at du svarer til de enkelte debattører, men det er umiddelbart svært at se hvem, så her er et hint:
Når du har trykket på svar, og der kommer en side frem hvor du kan skrive, har du muligheden for at tage et citat med fra debatøren, ovenover din tekstboks hvor du skriver, er der et gråt felt med teksten i, - markér en del af teksten - og tryk på den blå tekst "Citér (Marker det du vil citere i teksten og klik her)" så indsættes det automatisk i din nye besked, og alle har nemmere ved at følge med i debatten, da man kan se/forstå hvem du svarer!

Tænk 42 år i panikalder og kan stadigvæk lære noget....

Fedt indspark med billederne.

Jeg er ved at lave sten til en udstilling, det vil nok også give en troværdighed når der er en fysisk udstilling.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)