Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Program til Brochure/salgsbreve - TAK

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer :)

Jeg sidder i en Virksomhed, som ikke har gjort meget ud af at lave flotte designs til noget som helst af deres salgsmateriale. resultatet af dette er sjovt nok en masse Brochurer som ligner noget Jammerværk. og det er altså noget der er blevet udleveret til alle kommuner i Danmark, samt de største boligselvskaber osv. Men det skal være slut nu!!! Geeked

Så her kommer mit spørgsmål - Hvilket program vil i derude bruge til dette? Er det photoshop, eller er der andre supplementer der ude? i må MEGET gerne komme med inputs og erfaringer med hvilke programmer i har haft succes med. Jeg er ikke uddannet inde for dette, så et bruger venligt program vil helt sikkert fortrækkes. 

Et kursus inde for dette program er ikke en forhindring.

God Weekend!!

Mvh Mikkel 

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Adobe InDesign, hvilket vist også er det mest gængse. 

Det kan alt det, det skal kunne, og er relativt nemt at lære at kende. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

InDesign...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ligger det prismæssigt på?

og er der andre der har erfaringer med andre programmer ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Photoshop, Indesign og Illustrator. Disse 3 programmer i samhørighed er nok det mest ultimative ifm. dine opgaver.

 

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er relativt dyrt. Jeg tror det koster 8.000 kroner, men der er lidt rabat, hvis også man får Photoshop og Illustrator med. Det, de kalder Creative Suite. 

Det er svært at komme udenom, hvis man vil lave noget ordentligt. At efterspørge alternativer er lidt det samme, som at efterspørge alternativer til Photoshop. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pages & Keynote 

- Koster 119 kr hver. Man kan lave de FEDESTE brochurer, flyers, osv i de programmer.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger bare publisher :) Det leverer det som jeg har brug for :)

Egentlig ikke det dyreste program når man kigger på CS-serien fra Adobe..

Så længe jeg ikke er professionel, er det næsten for dumt at bruge 8000 på et dyrt program :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også haft publisher i tankerne, men synes ikke resultatet er helt af den kvalitet jeg godt kunne tænke mig, men kan selvfølgelig også bare være mine manglende evner. :)

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis formålet er at løfte det til et seriøst og professionelt niveau, er det svært at komme uden om InDesign. 

Har du alternativt undersøgt mulighederne for at få det produceret af andre?

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)