Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Program til Brochure/salgsbreve - TAK

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer :)

Jeg sidder i en Virksomhed, som ikke har gjort meget ud af at lave flotte designs til noget som helst af deres salgsmateriale. resultatet af dette er sjovt nok en masse Brochurer som ligner noget Jammerværk. og det er altså noget der er blevet udleveret til alle kommuner i Danmark, samt de største boligselvskaber osv. Men det skal være slut nu!!! Geeked

Så her kommer mit spørgsmål - Hvilket program vil i derude bruge til dette? Er det photoshop, eller er der andre supplementer der ude? i må MEGET gerne komme med inputs og erfaringer med hvilke programmer i har haft succes med. Jeg er ikke uddannet inde for dette, så et bruger venligt program vil helt sikkert fortrækkes. 

Et kursus inde for dette program er ikke en forhindring.

God Weekend!!

Mvh Mikkel 

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Adobe InDesign, hvilket vist også er det mest gængse. 

Det kan alt det, det skal kunne, og er relativt nemt at lære at kende. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

InDesign...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ligger det prismæssigt på?

og er der andre der har erfaringer med andre programmer ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :