Hej Amino. Er en fyr på 17 år der nu endelig har sat mit projekt igang ang. start af firma. Jeg skal have lavet en webshop men det er her det bliver lidt forvirrende for mig. Jeg vil hurtigst muligt igang da jeg allerede har skrevet rundt til forskelle leverandører som står klar med deres produkter til mig. Jeg har fundet et navn til min side men jeg skal jo selvfølgelig købe domænet men der er så mange udbydere at det kan være svært at vælge. Har kigget lidt på dandomain men har læst mig til at der er mange steder der er billigere. Hvor ville i anbefalde at købe domæne navn? Jeg skal selvfølgelig også bruge et "styre system" og har tænkt mig at købe det hos "shopify" men ved ikke hvilken af deres pakker jeg skal købe? hvor mange GB skal serveren være på? Jeg skal jo bare ligge billeder ind af mine vare det kan da ikke kræve det helt store plads? Mvh William |
Ny projekt, ny start, what to do?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
ang. køb af selve domænet kan det i princippet være ligegyldigt hvor du køber det henne. Det er webhotellet det drejer sig om - og det er meget individuelt hvad der er godt/skidt :-) Det kommer også rigtigt meget an på hvor mange besøgende din side har, samt hvor meget trafik der skal trækkes. Personligt har jeg aldrig haft problemer med one.com, som jeg vil mene også tilbyder nogle af markedets bedste priser. Men jeg ved at der er meget splittede meninger om One. Ang. størrelsen på webhotellet burde du sagtens kunne klare dig med 1 GB - og du kan jo altid opgradere senere hvis det viser sig at det er for lidt. :-) Nicklas |
Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)