Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Amino'er Ris og Ros til hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en hjemmeside med webshop www.designportalen.dk kunne godt bruge lidt konstruktiv kritik og tager gerne imod en masse seo ideer/råd. og genneralle forslag. :) Det er jo jul så der må jo gerne komme massere af kunder. ;)

Presse: I næste nummer af magasinet Alt om haven skulle der gerne komme en artikel, med en henvisning til min hjemmeside. jubiii håber det giver en masse, min første presse omtale, er lidt spændt. :)

Læste på et tidspunkt, tror det var i seo-lex omkring hvor man kunne se hvor ofte google-bot kiger forbi ens hjemmeside, er der nogen der kender til hvor man kan tjekke det.?

Mvh.: Per D. Sønderby

Designportalen.dk ;)

 

 

 

 

 

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO:

Sidertitler er dårlige både på siden og shoppen.

Der mangler søgevenlige URL´er.

Metadescriptions er alt for korte i shoppen.

Generelt:

Det med at man kan indtaste e-mail adresse for at se adresseoplysninger gør at jeg af princip ALDRIG ville handle i shoppen. Der kan være folk som har hemmelig adresse af forskellige årsager og handler de i din shop og andre med samme funktion kan en evt. forfølger se adresse og måske telefonnummer ud fra emailen.

Det er bedre at lave et opslag på f.eks. degulesider så du kun viser dem der ikke eventuelt har hemmelig adresse. Jeg er i hvert fald meget imod at man som shop oplyser personers adresseoplysninger blot ud fra en e-mailadresse som kan være opgivet anonymt andre steder.

Jeg har faktisk overvejet at lave et proof-of-concept og lave et lille program der automatisk kan tjekke emailadresser på de shops der laver dette nummer. Det kan være man har en email på en person, men ikke andet, så kan man finde ud af hvor personen bor hvis han har handlet i en af de butikker med denne funktion hvor man blot skal indtaste en emailadresse, og hvis emailen eksisterer, ja så kommer de personlige oplysninger frem.

Men udover det, synes jeg generelt I rammer noget fintYes

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Konstruktiv kritik: Jeg synes den er lidt for rodet. med det mener jeg at du feks bruger samme skriftype og farve til tekst og menu.. Få evt lavet nogle knapper til menuen, det vil gøre det lidt mere overskueligt i mine øjne. Dit logo kunne også sagtens være lidt mere simpelt. evt fjern velkommen online osv. Evt få indrammet dine 'gaveideer'.

JCE

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas, du har ret, vil kigge på side titlerne samt se om jeg ikke kan lave flere søgevenlige url'er. Og det med E-mail adressen kan jeg godt sætte mig ind i, vil se om jeg ikke kan få det rettet. kanont.

kom bare med dem, der ikke noget bedre ind gode råd, der kan blive til guld. ;)

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine sidder er generelt rigtigt rigtigt rodet. Alle elementerne glider sammen, fordi der ingen luft er omkring dem. Du bør kigge lidt på 960 grid system (www.960.gs). Ren SEO mæssigt ved jeg kun noget om det lidt mere tekniske, fx. har du dårlige url (adresser) set med SEO-øjne:

Bøgers adresse er http://www.designportalen.dk/portalenupgrade4_012.htm 
Fra et SEO synspunkt burde det nok være http://www.designportalen.dk/bøger

Men rent ud sagt er din største fejl at du ikke "tør" give de enkelte elementer plads. Det er som om, du mener ALT er så vigtigt, at det bare skal være på forsiden. og du skal jo på en eller anden måde fremstille din side som om du ved alt om design, så jeg vil forslå dig en MEGET mere minimialistisk stil. 

http://www.designportalen.dk/portalenupgrade4_012.htm

Hvis du kigger på denne side, kan jeg ikke se hele siden uden at scrolle ved at markere teksten? Hvis du vil have, at man skal scrolle i en "indre"-boks for at se indholdet, bør der være en scrollbar :)

Med hensyn til crawlers, så kommer de på et eller andet tidspunkt. Der er så meget forskel på hvornår de kommer, at det kan ikke betale sig, at give et bud på det. Men det kommer til at ske :)

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op..

Personligt bliver jeg forvirret når jeg kommer ind på din side, det er alt for rodet.. For mange billede over det hele, man ved ikke hvad der er dit logo, om det er det grå hus eller forstørrelsesglasset..

Der er ingen struktur eller eller orden.  En hjemmeside skal jo have et klart budskab/signal hvis du sælger noget så kom frem med dette, på en pæn måde, lad være med at klippe klistre og tro det er sku godt nok.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja enig, er nok lidt for ivrig på at vil repræsentere lidt for mange ting på forsiden, prøver ellers at styre mig, hehe men nogen gange så ups. Men vil helt klart tage imod dit råd, både på at lave en mere minimialistisk stil samt selvfølelig det med url adresser.

Tusind tak. :)

Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

Nu er jeg nok lidt af en align-fanatiker, men synes der det virker lidt rodet på forsiden, jeg får personligt information overload, når tingene står så tæt og uden nogle overordnet struktur. Siden kunne sagtens være dobbelt så lang, hvor informationen var mere klart opdelt og der var mere plads til hver enkelt element. Mere luft, og fortæl en historie af gangen :)

På undersiden bøger, og når man ser i sin shoppingcart, hopper asiaten i venstre side, ind over din "main content" og dækker for nogle knapper, plus bryder den orangestreg.

Har man brug for en google search bar over bannerreklamen i bunden ?

Shop delen lader til at fungere glimrende :)

Håber det kan hjælpe lidt videre.

Mvh Thomas Kugle

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas det med knapper til menuen samt det med logo, ja endnu en ting, og det er rigtig, tror også det vil gøre siden mere overskuelig.

Takker.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rodet side

Siden virker meget rodet kan overhovedet finde rundt i hvor er menuen ,der skal bruges tid på at finde runddt på siden da man ikke sådan åbenlyst kan se her er menuen

Sproget 

Sproget på siden engelske og danske tekst på siden og det blandes samme der er ikke system her en engelske del og kun engelske tekster og her en dansk del og kun danske tekster man bliver grundigt forvirret.

Handels betingelserne

Handels betingelserne hver er de på siden , jeg køber intet sted hvor man ikke kan finde dem.

Billeder  

Giv dem titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning 

Kontakt siden

Den kunne jeg ikke finde med gerne cvr nummer og telefon nummer og en kontaktformular 

Tekst mangler

Der forklare enkel ord der mangler mange grund info ellers er de skjult meget grundet siden er meget rodet. 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)