Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook vil ikke godkende mine reklame. Hvorfor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du hjælpe mig?

Jeg forstår ikke det her. De sidste fem dage forgæves forsøgt  at få en annonce på Facebook

De første to variationer af annoncen har set sådan her ud

Landingpagen har først været en video-squeeze-page:

http://trylleskolen.dk/opt-in-video/2/video-squeeze.html

Og dernæst har jeg forgæves forsøgt hovedURLen. For måske ville det ændre noget:

http://www.trylleskolen.dk/

Facebook begrunder afvisningen med denne formulering:

"Indholdet i din annonce eller sponsorerede historie afspejler ikke i tilstrækkelig grad det produkt eller den tjeneste, der annonceres for."

De første afvisninger kom på dansk - nu er de alle på engelsk..

Jeg kan ikke forstå det. Og det er umuligt at få et svar fra FB - ganske som det var i starten med Adwords. Jeg vil lige sige at det er en superseriøs site, som jeg har arbejdet på i 2 1/2 år og har naturligvis investeret en masse tid og penge i projektet. Meget kort fortalt: De bedste tryllekunstnere i DK underviser på online videoer på lukket medlemsside. Det er som står beskrevet i annoncen. Vi har allerede næsten 700 betalende elever. 

Nu er siden endelig klar til at en omgang marketing. Og så vil Facebook ikke godekende reklamerne.

Hvorfor?

Jeg håber, at der en her på Amino-en, som lige har det rigtige svar eller i det mindste, som kan fortælle mig i hvilken retning, jeg skal varierer de næste ti annoncer.

På forhånd tak. 

MVH
Peter Jakobsen 

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

FB bliver strengere og strengere - det er lidt som en gammel tante.

fb er vist ikke så glade for billeder der viser dele af personer hvor man ikke kan se hovedet - det kan være det??

Anyway - prøv med et spil kort først:
http://www.iconfinder.com/search/?q=cards

Når den er kommet igennem - kan du prøve dig frem med lidt "vovede" billeder - forstå mig ret.

Fed ide ellers med den trylleside!! flot

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 16:40

De er vist ikke så glade for squeezepages, så helt uden at tage stilling til dit indhold bliver den nok dumpet af den grund.

Squeezepages er groft udnyttet i mange skumle nicher, hvilket gør det svært at bruge dem i mere lødigt øjemed.

Med den kvalitet du bringer i produktet, så er der efter min mening andre alternativer på Facebook. Hvis du død og kritte vil have trafik mod den squeezepage, så skriv til mig - så skaffer vi det.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 09:22

Hej Chris, 

Tak for svar.

Jeg tror ikke at billedet med en nøgen hånd er for vovet;-)
Jeg har faktisk brugt det før på FB for trylleskolen. Forskellen var at jeg ikke benyttede en video-squeezepage. Så jeg vil tro, at det er der hunden ligger begravet.

Og tak for linket.

Hilsen

Peter

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 09:29

Hej Thomas,

Jeg tror, at du har ret. Jeg er nu inde og studerer dine videoer og tips på din FB-side. Supergodt og lærerigt. Så jeg gør det, at

1. Laver en simpel velkomstside på FB via PageModo.  Tak for linket. 

2. Laver en henvisning til mit online tryllekursus herinde fra.

3. lave FB ad til trylleskolens FB-side og ser om nok tager online-kurset.

Der er desværre lavvande i kassen ellers var du hyret på stedet.

Tak for hjælpen.
Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)