Hejsa, Jeg synes helt klart den er bedre end den sidste jeg saa du havde lavet! Kan godt lide grafikken ude til venste. Jeg ville ikke have en knap der hed velkommen - jeg ville kalde den hjem - eller start, men det er nu ogsaa bare mig. Der staar ogsaa velkommen to gange foroven i hoejre side. Og saa skulle du maaske overveje at man kunne se hele sitet paa et skaembillede i en typisk 1024*768 oplysning - men det er der ogsaa delte meninger om. Mvh. jakob |
Dato: 07-06-2007 14:41:23 Forfatter: LE FEVREHejsa,Jeg synes helt klart den er bedre end den sidste jeg saa du havde lavet! Kan godt lide grafikken ude til venste. Jeg ville ikke have en knap der hed velkommen - jeg ville kalde den hjem - eller start, men det er nu ogsaa bare mig. Der staar ogsaa velkommen to gange foroven i hoejre side.Og saa skulle du maaske overveje at man kunne se hele sitet paa et skaembillede i en typisk 1024*768 oplysning - men det er der ogsaa delte meninger om.Mvh. jakobTak Jacob.Selve hjemmesiden er en færdig pakke fra surftown. Jeg synes ikke at jeg fandt noget, der kan ændre på størrelsen. Desværre. Jeg er selv lidt irriteret over at den er i den ene side...Jeg er personlig mere til velkommen end til hjem. At de står to gange må jeg lige se på. Men tak for kommentaren.Tanja, der vist "fyldte" for meget og nu er reduceret i signaturen