|
Ville I benytte jer af denne?
Vil I se den jeg har opdateret? Er baseret på surftowns templates.... Er det bedre nu? www.sygeplejefokus.dk Tanja |
Hej - Jeg har som grafiker taget et hurtigt kig. Jeg vil ikke sige at jeg ikke har tillid, det er et stærkt ord. Men det ser meget amatøragtigt det hele. Det ligner en forretning der er startet hjemmefra. (Det er i sig selv OK) Men på min store skærm er der ikke hoved og hale i hvad der hænger sammen. Så på den måd gør du mig usikker på de enkelte produkter. Hvis du venstrestiller alt tekst og alle billede er du kommet et stort skridt videre. Når du midterstiller det hele har du ikke kontrol - ting der på din skærm ser ud til at høre sammen - hænger ikke samme på en stor skærm. Brug flere tabeller til at tøjle det hele og venstrestil dine elementer. Sørg for at tekst og billeder som danner en meningsfuld enhed for kunden også står så de visuelt hænger sammen. Som kunde vil jeg ikke handle, hvis jeg skal være medlem af din forretning for at købe en solcreme. Så snart jeg ser det med ''tast mange linier ind med oplysninger'' er jeg ude af butikken. Jeg vil gerne have tilbuddet for medlemskab og et tilbud om nyhedsbrev - så kan jeg vælge afhængigt af om jeg er storforbruger eller blot køber lejlighedsvis - men når det bliver en betingelse, er jeg steget af. Det tror jeg mange er. Det er rigeligt at man skal taste kornummer og alt det der besværlige, synes jeg. Siden kørte langsomt, da jeg var på - men det kan skyldes tilfældigheder, men check hos dine venner, hvordan det er Men bortset fra det - held og lykke med det hele. Mange hilsner Dorte Andersson www.visualangels.dk Grafisk design til internet og tryk www.visualangels.com Illustrationer, plakater og postkort |
|
[/QUOTE] Hej Dorte. Tak for dit svar. Men din kritik var rettet mod en gammel side... www.test.a-vera.dk (Har taget din kritik til mig, men det var min anden side jeg gerne ville have respons på. Men tak ;-) Den nye er noget helt andet: www.sygeplejefokus.dk Burde måske have spurgt i en ny tråd, men har oprettet nogle tråde om emnet tidligere og vil ikke beskyldes for at spamme. Vil lige sige at der er fedt i Skive lige nu. Dejligt vejr og gode koncerter på havnen (Skive Beach Party).... [QUOTE] Det kan siges meget kort www.sygeplejefokus.dk = 10000000 gange bedre end www.test.a-vera.dk (som er en af de grimmeste sider jeg nogensinde har set ( og jeg har alligevel været på amino i et stykke tid ... hehe ... joke .. )) |
Hej Tanja. Det ser superfedt ud nu. Lækkert design du har fundet. |
Mvh Tanja
MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
|
Jeg blev mildest talt forvirret....titlen Sygeplejefokus, en dukke og så noget om tobak og vægttab???? Jeg kan slet ikke se sammenhængen mellem sygepleje - tobak/vægttab - dukke For mig er det vigtigt, at jeg med det samme ved hvad jeg er kommet ind på for en side.......det gør jeg ikke her. Her er jeg nødt til at læse en del først, for at finde ud af hvad det egentlig går ud på....og så vil jeg da gerne stille spørgsmålsteg ved om folk i almindelighed forbinder sygeplejerske med
overvægt rygning højt blodtryk rygproblemer og gigt diabetes (sukkersyge) Selv efter at have læst den igennem, er jeg ikke klar over hvor sygeplejersken kommer ind i billedet.....sorry ![]() |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
|