Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville I benytte jer af denne?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Så har jeg - i min søgen efter det rigtige koncept for min fremtid som selvstændig - barslet en ny hjemmeside.

Dette er mit hjertebarn. www.test.a-vera.dk (Jeg venter på at få mit eget domæne - sygeplejefokus. Er på vej.)

Føler I tillid til siden og indhold? Virker det prof nok? Vil sige at det som sædvanligt er mig selv der har lavet siden....

På forhånd tak.

Tanja

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
hej fisk

jeg ville nok starte med:

Er din livsstil blevet et probelm?

(Neden under giver du så alle svarende)

pens. iværksætter

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:13

Føler I tillid til siden og indhold? Virker det prof nok? Vil sige at det som sædvanligt er mig selv der har lavet siden....

nej.. desværre! Den ser for standard ud. Der skal nok mere liv i siden. Hvis der er tale om en webshop, så få lidt mere liv i siden!

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 22:31
Dato: 27-04-2007 22:13:18 Forfatter: STEENBECK

nej.. desværre! Den ser for standard ud. Der skal nok mere liv i siden. Hvis der er tale om en webshop, så få lidt mere liv i siden!

Webshop? Heh, det virker som om at alt skal være webshop i dag for at kunne være noget :) Som jeg ser siden, så er det ren og skær information - og dem skal der også være plads til :)

Jeg må indrømme at de andre har ret. Det er et godt udgangspunkt, men du bør arbejde mere med sidens design, så det virker mere professionelt. Lige nu er jeg ikke sikker på om det er en privat person, der kører et eller andet ved siden af eller om det er en seriøs virksomhed. Hvis jeg skulle bruge penge på lige præcis det område, du tilbyder hjælp til, så ville jeg helst vælge den seriøse.

Ikke dermed sagt at private ikke kan være dygtige (for kompetente mennesker er nu kompetente mennesker uanset om de er privat eller i arbejde), men det ved din hjemmesides besøgende ikke nødvendigvis.

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:51
FruFisk
Dine font, logo og farve valg er helt fra, den optiske linie skifter konstant under browsing, undskyld hvis jeg lyder ond, men
syntes det er synd at markedsføre sig selv på nettet også ikke gøre det ordenligt.
Din side bliver kaldt forsiden hvorfor ikke spice den op ved måske at skrive "professionel coaching til dig og din virksomhed"
eller måske noget andet? folk der klikker sig ind og søger på google vil ikk klikke sig ind på din side med mindre du får dem til det..
Har du prøvet med en orange farve? måske en anden slags grøn? aqua grøn?
Pas rigtig meget på den mørke røde, måske ikke det helt rigtige farvevalg
undskyld hvis jeg lyder lidt selvfed, men det er hvad jeg syntes.. :D

Er internettet det eneste sted du markedsfører dig på? er du med på noderne angående SEO? "pay per click?"
der er uendelige muligheder, begræns dig ikke. Gå verbal, digital og trykt.

Få nogle elever til at designe og klargøre din hjemmeside, de er billige og næsten altid villige til at stykke en webside op :)
hvis du er interesseret så send en PM så vil mig så vil mig og mine kamerater lave et par udkast til dig
2500Kr for webside,  konvolut og brevpapir.
bemærk: man behøver ikke begrænse sig med de 3 overnævnte..
selvfølgelig skal du kun betale når du er 100% tilfreds med resultatet

Du fik lidt mere end hvad du spurgte om, sorry :) blev grebet af stemningen.
Men held og lykke ihvertfald.

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 10:45
Dato: 28-04-2007 00:50:37 Forfatter: st&r FruFisk
Dine font, logo og farve valg er helt fra, den optiske linie skifter konstant under browsing, undskyld hvis jeg lyder ond, men
syntes det er synd at markedsføre sig selv på nettet også ikke gøre det ordenligt.
Din side bliver kaldt forsiden hvorfor ikke spice den op ved måske at skrive ''professionel coaching til dig og din virksomhed''
eller måske noget andet? folk der klikker sig ind og søger på google vil ikk klikke sig ind på din side med mindre du får dem til det..
Har du prøvet med en orange farve? måske en anden slags grøn? aqua grøn?
Pas rigtig meget på den mørke røde, måske ikke det helt rigtige farvevalg
undskyld hvis jeg lyder lidt selvfed, men det er hvad jeg syntes.. :D

Er internettet det eneste sted du markedsfører dig på? er du med på noderne angående SEO? ''pay per click?''
der er uendelige muligheder, begræns dig ikke. Gå verbal, digital og trykt.

Få nogle elever til at designe og klargøre din hjemmeside, de er billige og næsten altid villige til at stykke en webside op :)
hvis du er interesseret så send en PM så vil mig så vil mig og mine kamerater lave et par udkast til dig
2500Kr for webside,  konvolut og brevpapir.
bemærk: man behøver ikke begrænse sig med de 3 overnævnte..
selvfølgelig skal du kun betale når du er 100% tilfreds med resultatet

Du fik lidt mere end hvad du spurgte om, sorry :) blev grebet af stemningen.
Men held og lykke ihvertfald.

Hejsa. Du lyder IKKE selvfed. Du giver konstruktiv kritik - og tak for det!

Min hjemmeside er ikke markedsført endnu.

Siden er IKKE en webshop, men en hjemmeside, der henvender sig til alle der ønsker råd og vejledning fra en sygeplejerske. Et supplement til sundhedsvæsnet.

Jeg er enig i farverne.... har utroligt svært ved at findet nogle gode. Men tak for dine forslag. Vil se på det.

Som det er nu, bliver det eget design. På sigt må det købes udefra. Google, reklame osv. kommer senere. Lige nu er det blot en "prøveballon".

Jeg ER en privat der har noget ved siden af.... er ikke et firma på fuld tid. Men det bør måske præciseres.

Trist at vi er blevet så forvænte at man ikke bare kan gennemskue et tilbud fra hjertet UDEN at det skal være så perfekt. *suk*

Hjemmesiden er lavet i mit ansigtssved og hjerteblod. Ærgerligt at det ikke kan ses og gennemskues af en evt og potentiel klient.

Tak for tilbagemeldingerne. Jeg er altid lydhør og jeg anvender kritikken efter bedste evne. Dog også efter min overbevisning.

Vil se om jeg kan "rette" til.

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 16:18
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:07
Hej Fru fisk

Allerførst vil jeg sige at jeg er godt klar over at der ligger blod sved og måske også en smule tårer bag når man skal lave en hjemmeside, hvoedan skal den se ud?...hvad skal den indholde? hvad er vigtigt? hvem skal den henvende sig til? osv osv. Hvis man oven i det ikke her erfaring med design, kan man kigge lidt rundt hvad andre har lavet, men det er svært. Når det nu er sagt så har jeg nogle konstruktive kommentarer til dit layout ( jeg er arkitekt/designer og arbejder en hel del med design designvirkemidler og layout, herunder grafisk design.) Dine farver er for så vidt udemærket og dit grundlayout kan også godt bruges, men din tekst er et problem.

Det er meget vigtigt ikke at anvende alt for mange typer (herunder fed og understregning) og størrelser på skriften. Det gør designet uoverskueligt og får siden til at virke rodet. På din hovedside alene kan jeg tælle 10 forskellige "skrift"typer( dvs. størrelser, fremhævet, skriftfont,understregning osv osv). Din menu til venstre på siden er understreget, det er ikke nødvendigt i dag, folk ved godt hvor de skal klikke for at komme videre på siden. Farven på teksten er grøn, men ikke som samme grønne som du har som baggrund i din hovedfelt øverst på siden - det bør den være. Menuteksten bør være være lidt mindre ( ikke meget ).

under "privat" går det helt galt ( set med designerens øjne ) her bruger du pludselig kursiv, og en "fæl" rød farve med nyheder, det minder - sorry to say - om et sko udsalg.

Et godt råd er: anvend kun 3 max  4 forekellige teksttyper ( her menes størrelse, font, understegning, fed, farve, kursiv ) og sørg for at overskrifter altid er samme skrift størrelse mv. og har samme placering i forhold til afsnit.  

Teksten i det hvide felt bør være skrevet med lige højre og venstre margin, det gør den mere læsbar. og den behøver ikke at fylde HELE det hvide felt. hvis du anvende lige højre og venstre margin kan du placere teksten assymetrisk i det hvide felt mod højre, det giver mere ro på siden.

Shoplinket har umiddelbart ingen relevans til dit produkt og til din side, enten væk med det eller få det ordentligt integreret i dit design.

Jeg tror også, at du skal passe på med at bringe for meget "privat" ind på dit site. Hold tingene adskilt - "put and take" har intet med DIT virke at gøre - også selvom at det er din mands projekt. Skil tingene ad, lav evt en privat side ved siden af den "Professionelle" side med disse ting. Jeg kan godt se at du gerne vil oplyse noget personligt omkring dig og din forhold, men sørg for at tone det ned og sørg for at der er nogle spændende artikler omkring de problemer der er med stress, fejlernæring osv osv. i stedet for. Du behøver ikke at skrive at alt er 100% selvlavet ( jeg kan godt forstå at du er stolt af at du selv har lavet det hele, men det er ikke relevant for dine kunder ) Det er fint at du skriver om din erfaring og dit "cv" herunder din uddannelse.

Ardesse og telefonnr. behøver ikke at være på alle sider, det er nok at det findes under "kontakt" kunderne skal nok finde det. Det er for forstyrrende for designet og dermed for brugeren. Ryk teksten "C sygeplejeFokus" ind i det lodrette orange felt, men placer den nederst i højre hjørne.

kig evt på nogle sits fra arkitektfirmaer, reklamebureauer, stor designvirksomheder og se hvad der virker.

Meget af dit faglige indhold er rigtigt godt, men designet mangler noget bearbejdning for at gøre det rigtigt godt 

Der er ik nogen tvivl om at du har kompetence i  forhold til dit fag, men det skal os bare ud til dine kund
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 19:38
Dato: 07-05-2007 16:07:10 Forfatter: thomas

Hej Fru fisk

Allerførst vil jeg sige at jeg er godt klar over at der ligger blod sved og måske også en smule tårer bag når man skal lave en hjemmeside, hvoedan skal den se ud?...hvad skal den indholde? hvad er vigtigt? hvem skal den henvende sig til? osv osv. Hvis man oven i det ikke her erfaring med design, kan man kigge lidt rundt hvad andre har lavet, men det er svært. Når det nu er sagt så har jeg nogle konstruktive kommentarer til dit layout ( jeg er arkitekt/designer og arbejder en hel del med design designvirkemidler og layout, herunder grafisk design.) Dine farver er for så vidt udemærket og dit grundlayout kan også godt bruges, men din tekst er et problem.

Det er meget vigtigt ikke at anvende alt for mange typer (herunder fed og understregning) og størrelser på skriften. Det gør designet uoverskueligt og får siden til at virke rodet. På din hovedside alene kan jeg tælle 10 forskellige 'skrift'typer( dvs. størrelser, fremhævet, skriftfont,understregning osv osv). Din menu til venstre på siden er understreget, det er ikke nødvendigt i dag, folk ved godt hvor de skal klikke for at komme videre på siden. Farven på teksten er grøn, men ikke som samme grønne som du har som baggrund i din hovedfelt øverst på siden - det bør den være. Menuteksten bør være være lidt mindre ( ikke meget ).

under 'privat' går det helt galt ( set med designerens øjne ) her bruger du pludselig kursiv, og en 'fæl' rød farve med nyheder, det minder - sorry to say - om et sko udsalg.

Et godt råd er: anvend kun 3 max  4 forekellige teksttyper ( her menes størrelse, font, understegning, fed, farve, kursiv ) og sørg for at overskrifter altid er samme skrift størrelse mv. og har samme placering i forhold til afsnit. 

Teksten i det hvide felt bør være skrevet med lige højre og venstre margin, det gør den mere læsbar. og den behøver ikke at fylde HELE det hvide felt. hvis du anvende lige højre og venstre margin kan du placere teksten assymetrisk i det hvide felt mod højre, det giver mere ro på siden.

Shoplinket har umiddelbart ingen relevans til dit produkt og til din side, enten væk med det eller få det ordentligt integreret i dit design.

Jeg tror også, at du skal passe på med at bringe for meget 'privat' ind på dit site. Hold tingene adskilt - 'put and take' har intet med DIT virke at gøre - også selvom at det er din mands projekt. Skil tingene ad, lav evt en privat side ved siden af den 'Professionelle' side med disse ting. Jeg kan godt se at du gerne vil oplyse noget personligt omkring dig og din forhold, men sørg for at tone det ned og sørg for at der er nogle spændende artikler omkring de problemer der er med stress, fejlernæring osv osv. i stedet for. Du behøver ikke at skrive at alt er 100% selvlavet ( jeg kan godt forstå at du er stolt af at du selv har lavet det hele, men det er ikke relevant for dine kunder ) Det er fint at du skriver om din erfaring og dit 'cv' herunder din uddannelse.

Ardesse og telefonnr. behøver ikke at være på alle sider, det er nok at det findes under 'kontakt' kunderne skal nok finde det. Det er for forstyrrende for designet og dermed for brugeren. Ryk teksten 'C sygeplejeFokus' ind i det lodrette orange felt, men placer den nederst i højre hjørne.

kig evt på nogle sits fra arkitektfirmaer, reklamebureauer, stor designvirksomheder og se hvad der virker.

Meget af dit faglige indhold er rigtigt godt, men designet mangler noget bearbejdning for at gøre det rigtigt godt

Der
Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:01
Hej =)

Jeg syntes personligt, at den er nem og og især nem at finde ud i.

Min mening og hjælp:

1:Den stor overskrift:  "SygeplejeFolus". Den syntes jeg du skal gøre ligt mindre. På min 19" skræm ser den alt for tyk ud. nu ved jeg ikke hvordan den ser ud, på de andres persons skræm?

2:  lege ligt, med nogen natur bag i de forskellige boxe, det ville for mere liv på siden men pas på, at du ikke bomber der den med grøn og blåt natur :)

Ellers kan jeg ikke se mere, hvad du kan gøre. Jeg håber du kan bruge det...!??

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)