Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i virksomhedsbørs

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når man bruger Chrome kan man ikke se overskrifterne i virksomhedsbørsen og derfor ikke læse annoncerne.

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Tandblegning Skrevet kl. 17:13

Er du sikker? Jeg bruger også Crome, hvor der ikke er noget problem med overskifterne i virksomhedsbørsen. Hvilken version af Crome har du?

Træt af gule tænder? Køb din tandblegning hos os og få flotte hvide tænder!

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 18:30

jep helt sikker

jeg har testet i IE9 og her virker det fint men Chrome ver. 15.0.874.120 viser ikke overskrifterne og derfor kan man ikke læse den fulde annonce 

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:56

Hej mbeltoft,

Jeg har nøjagtig samme version af Chrome, og kan ikke se fejlen her. Har du mulighed for at sende mig et screenshot på jimmy@amino.dk ?

Dbh
Jimmy Carlsen

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 22:55

Jeg har sendt et screenshot til din mail, Jimmy

Håber i kan finde ud af hvor fejlen ligger

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

jeg har fundet ud af hvad problemet er - jeg har adblocker på min browser.

prøvede at stoppe den og så var overskrifterne der (og en hulens bunke reklamer).

Jeg håber virkelig at det bliver lavet om således at virksomhedsbørsen bliver brugbar uden man skal generes at alt muligt forstyrrende spam.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 23:52

mbeltoft:

prøvede at stoppe den og så var overskrifterne der (og en hulens bunke reklamer).

Jeg håber virkelig at det bliver lavet om således at virksomhedsbørsen bliver brugbar uden man skal generes at alt muligt forstyrrende spam.

Du må leve med at skulle slå din adblocker fra når du skal bruge Virksomhedsbørsen.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

mbeltoft:

Ja det er da helt rimeligt, at du først ikke vil se de reklamer vi lever af og så sætter os igang med at fejlrette og så takker for hjælpen ved at bede os gøre det lettere for dig at underminere vores økonomi.
I guder....

Martin 

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 03:49

Martin Thorborg:
Ja det er da helt rimeligt, at du først ikke vil se de reklamer vi lever af og så sætter os igang med at fejlrette og så takker for hjælpen ved at bede os gøre det lettere for dig at underminere vores økonomi.
I guder....

Jeg skal måske først lige sige, at jeg selv optimerer mine sider til at blive vist ordentligt med adblocker, selvom en del af min indtægt kommer fra annoncer. Der hvor jeg synes, at kæden hopper lidt af, er når i begynder at stemple jeres brugere som uønskede, fordi de har et bestemt plugin eller add-on installeret. Er jeg også uønsket, fordi jeg har valgt at blokere en stor del af de ligegyldige elementer ude til højre herunder Buzz brugertoplisten, valutakurser, genveje og hyperaktive aminoer?

Indse at visse brugere rent faktisk tilpasser jeres side efter egne behov, og at i i sidste ende ikke kan bestemme, hvad brugeren får vist. En helt anden ting er, at folk ikke forstår, at deres adblocker skaber problemer, fordi ikke er problemer på andre sider. Jeg ser det tit i supporten.

I det her tilfælde er det et spørgsmål om at ændre en class fra "adtitle" til fx "title". Det tager ikke mange sekunder, og resultatet er et væsentligt bedre Amino for et mindretal af jeres brugere. I min verden virker det direkte åndssvagt at modarbejde dem, og for mig er det langt vigtigere, at alle mine brugere får en god brugeroplevelse.

Jeg forstår ganske udmærket jeres reaktion, men det giver simpelthen ikke nogen mening ikke at rette disse små "fejl", som fører til ret så alvorlige problemer for nogle af jeres brugere. Det er jo ikke ligefrem fordi, at det tager mange sekunder at sætte et par undtagelsesfiltre op i sit adblock-program.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan sige det meget simpelt, som jeg har gjort før.
Kunne jeg udelukke brugere, der ikke vil se reklamer på Amino, så gjorde jeg det.
Vi kan kun holde Amino kørende, hvis folk enten bliver Plus Medlemmer og/eller ser vores reklamer.

Som Plus bruger kan man fjerne de store bannere og alle brugernes signaturer og vi arbejder hårdt på at få råd til at fjerne resten, så Amino Plus brugere selv bestemmer hvad de ser.
Men det skal gøres i takt med vi har råd...

Når det er sagt, orker jeg ikke at tage diskussionen igen, så her er den vi havde sidst:
http://www.amino.dk/forums/t/130267.aspx

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)