Hej Allan
Jeg har lige klikket mig lidt rundt på din webshop for at se, hvordan det fungerer med indkøbskurven.
Egentlig synes jeg det fungerer fint. Den er heldigvis ret neutral, så jeg synes ikke det generer. Men jeg kan godt se din pointe med, at den kører ned over venstremenuen. Det er ikke så praktisk, så jeg ved ikke om man kan få den til at køre bagved...
Jeg tror en pop-up vil være en dårlig ide. Mon ikke der er mange, som vil se det som et irritationsmoment, hvis den popper op? Hvis man nu tilføjer flere ting til kurven, mens man sidder og browser mellem de forskellige covers, så kommer pop-uppen frem måske 10 gange, og så vil det være træls at skulle klikke den væk hver gang. Og hvor finder man så kurven igen, hvis man klikker den væk, og den ikke ligger automatisk i venstre side?
Umiddelbart synes jeg du skal vælge den løsning, du har nu. Alternativt kunne du lægge indkøbskurven som et link i menulinjen aller øverst - eller måske bare sørge for at have den som et fast punkt øverst til venstre på alle sider. Så undgår du i hvert fald genen ved, at den går ned over venstremenuen.
Venlig hilsen