Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan kom jeg i Jyllands Posten med hjælp fra 2 aminoer

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

I forbindelse med vores webshop Billigepokaler.dk fik vi skrevet en professionel pressemeddelelse af Hans Stockholm Kjær, og med hjælp fra Casper Blom fik jeg den afleveret til en journalist fra Jyllands Posten, som ofte skriver om iværksættere og deres succeshistorier.

Det resulterede i denne artikel, som blev bragt i Jyllands Postens erhvervs sektion i går:

Ung iværksætter kan drive den af i Thailand 

Desværre er JP ikke så flinke til at linke fra artiklen, men det blev alligevel til over 1000 ekstra besøgende igår. Det er ikke besøgende, som konverter her og nu, men de læste i gennemsnit over 5 sider hver og blev på sites i 2 minutter. Så jeg er ret sikker på at vi ser flere af dem blive kunder næste gang, at de har brug for pokaler, medaljer eller andre sportspræmier.

Tak for hjælpen til de 2 aminoer og alle andre, som har hjulpet mig i forbindelse med at få presseomtale!

Til alle jer andre iværksættere, kan jeg kun anbefale jer at investere tid/penge i pressemeddelelser.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dejligt med nogle positive historier.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:45

Virkelige vildt meget tillykke, det motivere i hvert fald at jeg skal bruge nogle til at hjælpe ved kontakt medierne når man ser det lykkes andre og skriver hvem de er ,super tillykke med det og super godt gået dem som gjorde det muligt for dig.Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 14:03

Flot!!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Dennis Kjærgaard:

Det resulterede i denne artikel, som blev bragt i Jyllands Postens erhvervs sektion i går:

Jeg var til et møde i aftes, hvor vi bl.a. snakkede om e-handel og affiliate. Én af deltagerne fortalte begejstret om en fyr der ville sælge pokaler fra Thailand - han havde læst historien i Jyllandsposten.

Det varmede rigtig godt.

Tillykke med omtalen - jeg håber, den bliver synlig på bundlinjen.

Venlig hilsen

Hans

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:41

1000 tak allesammen - Det var her på amino det hele startede! Yes

Vi var forresten også i P4, som besøgte vores webshop i Skive og lavede en langt live interview. Jeg har desværre ikke selv hørt det, da jeg var til DM11 i Holstebro hele dagen i går.

Hans Stokholm Kjer:

Jeg var til et møde i aftes, hvor vi bl.a. snakkede om e-handel og affiliate. Én af deltagerne fortalte begejstret om en fyr der ville sælge pokaler fra Thailand - han havde læst historien i Jyllandsposten.

Det varmede rigtig godt.

Tillykke med omtalen - jeg håber, den bliver synlig på bundlinjen.

Venlig hilsen

Hans

Super at du hørte om den af omveje fra en som rent faktisk selv havde læst artiklen i avisen. Tak for samarbejdet Hans!

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 15:44

Hej Dennis

Stort tillykke med den gode omtale, Det er bare godt at høre.

Mvh

Brian

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 20:15

Stort tillykke til dig Dennis- Ja Hans han kan bare det der med  at skrive pressemeddelelser der rykker, har selv god erfaring med det Big Smile - dejligt når netværk virklig giver pote

Bare så træls at vi mister dig i vores erfa-gruppe, men så kan vi jo bare lægge et af møderne i Thailand  Stick out tongue Drinks

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:25

Tillykke med den flotte omtale!! Jeg vil kort høre, du får en Journalist til at skrive en pressemeddelelse, og den vidergiver du så til aviserne, og håber de vil trykke den?

JCE

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:29
Tillykke med den fine omtale.

Hans og Casper fortjener en kæmpemæssig pokal for deres arbejdesindsats.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)