|
At en flok aminoer jubler og klapper begejstret i hænderne ved udsigten til lokumspapir trykt med Helles ansigt siger heldigvis kun noget om en lille del af den danske iværksætter-styrke...
Men det er jo fint, at der ikke skal mere til at more...
|
At en flok aminoer jubler og klapper begejstret i hænderne ved udsigten til lokumspapir trykt med Helles ansigt siger heldigvis kun noget om en lille del af den danske iværksætter-styrke... Men det er jo fint, at der ikke skal mere til at more... |
Man kan kun sige håbe de ikke får besøge af rød blok vælger selv om jeg ikke er det , skal man altid tænke hvad man selv synes vis du var på toilet papiret og enhver sagde til dig vi bruger dig som toilet papir vis du kan klare at man siger du er en man tørre sin i røv og din naboen viser dig denne toilet rulle med dig på og hver gang du går på gaden råber folk ad dig kalder dig en røv tørre for du er på deres toilet papir man skal altid vis man gør noget tænke hvad ville du sige til vis andre brugte dit hovedet til et toilet papir Nogle har givet udtryk for det er OK , men mon de klare at skifte navne til røv tørre for det er lige for lige man er jo voksen og står ved det man gør , nu bruger de jo et andet navn direkte som man tørre på sin røv Men holdninger de er forskellige i tråden , jeg ville dog ikke have mit hovedet på toilet papir men jeg kan dog forstå på nogle gør det ikke noget, men jeg er måske også mærkelige at jeg ikke ville kaldes røv tørre |
Det ville være en god idé med et kongeligt monogram. Jeg har pt en te-dåse med monogrammet "WC" fra det seneste kongelige bryllup i London |
Sparetips på Sparefeber.dk
Enig, det kan bedst betegnes som kummerligt! // |
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Åhhh ja - det var jo det ægteskab mellem William og Catherine, hvor deres monogram blev til "WC" - meget sjovt. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Er Amino på vej til at være noget, der foregår efter skoletid? Jeg tror det. /John. |
Utroligt så humorforladt man kan være. Holdkæft et lorteliv I må have!! |
Humor er nok det sidst du skal snakke om, hvis du mener det er sjovt, at tørre røv i toiletparpir med et billede på...
Sidde og sige til folk de har et lorte liv fordi de ikke synes det er sjovt som du , er fuldstændigt latterligt... |