Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ergonomiske kontorstole?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

De ser rigtigt interessante ud - og nyskabende, som dengang HÅG Capisco stolene kom frem (dem bruger vi idag på vores kontor) - samtidigt kunne jeg godt forestille mig, at de tilmed er ret behagelige at sidde på i længere tid.

Jeg forestiller mig, at du skal forsøge at tage fat på fx EFG Kontorindretning og andre af de store kontorleverandører, så du slipper for B2C/B2B-End-User, og på den måde kan få muligheden for at afsætte et større parti ad gangen, hvis du har held til at få solgt idéen til dem.

Dog ville jeg nok - på sigt - supplere det med en webshop, hvor man kan bestille en stol til privat brug (ofte vil folk med hjemmearbejdspladser gerne have den samme stol, som den de har når de er på det "rigtige" kontor) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:01

Simon Greve:
Jeg forestiller mig, at du skal forsøge at tage fat på fx EFG Kontorindretning og andre af de store kontorleverandører, så du slipper for B2C/B2B-End-User

Super god ide. Jeg kan dog godt være lidt bange for om der er plads til endnu et led i distributionskæden, for så har vi pludselig mange, der skal have avance...

Hilsen Morten

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:16
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:03

Michael Pausgaard:

hej Morten

- glemte at sige at du branchemæssigt kan følge lidt udvikling på http://www.wood-supply.dk/

hilsen

michael

Hej michael

Tusind tak for linket :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:24

Hej igen :)

Jeg er nået lidt videre, og vi skal nu til at bestille et par prøver hjem på disse stole. Er der derfor nogen der er interesseret i sådan en ergonomisk kontorstol, så kontakt mig, så giver jeg 50% rabat ifhtl kommende vejl. salgspris.

Hilsen Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 13:38
Ved du hvad prislejet på sådan en stol er? :-)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:45

Hej Lars

Ja det ved jeg da, men det er ikke noget jeg vil have ud her på forummet før vi er klar til at gå i luften officielt.

Hvilken af modellerne er du interesseret i? (den til venstre eller højre) Så skal jeg sende dig en pris i en PB :)

Hilsen Morten

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 13:51
Er faktisk interesseret i begge, men primært den til venstre (fås den i sort?) :-) står og skal købe et par nye stole her om ikke så længe.
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:02

Lars Rasmussen:
Er faktisk interesseret i begge, men primært den til venstre (fås den i sort?) :-) står og skal købe et par nye stole her om ikke så længe.

Hej Lars

Ja den fås også i sort :)

Jeg tror faktisk at den lyse er bedst i markedsføringsøjemed da den ser fiks ud, men i praksis vil de fleste nok vælge en mørk/sort model. Det ville jeg oså selv Smile

JEg sender en PB med pris.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:44

Hej igen

Jeg vil blot lige opdatere tråden.

Som tilbud til alle Aminoer vil jeg gerne tilbyde at sælge stolene med 50% rabat. Det eneste jeg beder om er din feedback, og evt. en udtalelse / anmeldelse til hjælp i vores kommende markedsføring af stolene.

Pris er derved: 2400x moms pr stk.

Fortsat rigtig god dag Smile

Hilsen Morten

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)