Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på "Gammel Hjemmeside"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 86
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en hjemmeside, der løbende opdateres (mere i nogle perioder end andre). Der er et meget varieret besøgstal ca. 14 - 50 besøgende dagligt med mellem 30 - 80 sider besøgt pr. dag. antallet af viste sider hænger nok meget godt sammen med antallet af besøgende :-)

Mit aktuelle mål med siden er at få få virksomheder til at kigge på og forstå IP Telefonisystemets fordele fsva. pris på den daglige telefoni, og ikke mindst de fordele der er for virksomheder (små som store) i at have et telefonsystem der kan tilpasses forretningen. Herudover vil jeg selvgfølgelig gerne kontaktes med ordre på licens til 3cx systemet og med ordre på SIP Linjer og numre.

Der kører noget Adwords, som er tilrettet af en pro, men henvendelser er gået ned siden vi startede dette projekt.

Giver siden mening for dig, eller er det ren vollapyk ?

Jeg vil blive glad for ethvert indput til hjemmesiden, www.jed.dk

P.f.t.

/Jesper

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:05

Hej Jesper

Som ikke IT-kyndig kastede jeg et blik på hjemmesiden og den er jo overfyldt med al mulig svær information. I mine øjne (for ikke at skynde mig væk igen...) skal den helt ned på jorden, så almindelige indkøbere af udstyr og IP-telefoni kan navigere og har lyst til at læse mere og undersøge mere. Måske fanger du med dine mange fagudtryk og modelnavne en anden målgruppe, så du skal nok overveje, hvilken målgruppe, du vil i kontakt med.

Derudover fylder dine mange leverandørnavne forneden utrolig meget og er med til at give et rodet indtryk.

Farverne er jeg heller ikke vild med, men det er jo nok en smagssag.

Siden oser af professionalisme, men igen: hvem er målgruppen?

held og lykke med salget og siden!

Michael

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:39

Hej Jesper

Problemet med fagfolk er altid at det går formeget op i teknik. Prøv at få en som ikke er fagmand til at gå ind på siden og få noget feed back på siden. Prøv at evt de går du fra de er en lille håndværkmester og de skal have en tlf. central.

Jeg var selv igennem dette med mobile telematri løsninger og havde en dame som læste det igennem og hvor er der mange ord som de ikke lige forstår som vi andre bruger dag ind og dag ud.

Det jeg ikke forstår at hvorfor er der ikke nogle som tilbyder nogle SIP tlf. centraler til de små virksomheder. Det skal altid op på en server og hvormange små virksomheder har dette.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 11:01

Hej Lykkebjerg

Tak for din feedback. Du rammer måske lige hovedet på sømmet mht. fremmedord :-) Du snakker server (og det har jeg jo skrevet fordi det hedder det:-)) Men i virkeligheden kan denne telefoncentral kører på en "gammel" maskine fx. Windows XP, og fungere som "en Telefon server", og det tror jeg faktisk at mange mindre virksomheder har stående.

Jeg vil kigge siden igennem for "fremmedord", endnu en gang tak for din Feedback..

Jeg håber at andre vil kigge på siden, gerne - men ikke udelukkende - en lille håndværksmester som har tænkt over at få en telefoncentral.

Mvh & pft.

/Jesper

Fra Odense N
Tilmeldt 10. Nov 11
Fra  JED it- & teleservice Skrevet kl. 12:01

Hej Michael

Tusid tak for din tid på hjemmesiden.

Målgruppen er virksomheder med behov for, fra 2 til 512 samtidige telefonlinjer.

Målgruppe 1 er den mindre virksomhed der ønsker et telefonsystem leveret og tilsluttet som herefter virker for kunden. Skulle der opstå behov for tilføjelser og ændringer kan kunden ringe og få udført disse hurtigt.
Her sælger vi et færdigkonfigureret telefonsystem, inkl. licens og vi formidler såkaldte SIP Linjer og numre. Vi står for tilslutning, test og evt. bruger uddannelse. 

Målgruppe 2 er den større virksomhed med egne IT folk, der ønsker et telefonsystem. Her kan vi være sparring for valg af rette licens, IP Telefon valg, overblik over ringemønstre m.v. og vi kan ligeledes være behjælplig med installation.
Her sælger vi selve 3cx licensen, vi formidler en stabil SIP Trunk, og sælger konsulenttid til sparring og projekt.

Jeg er glad for din kommentar om at siden oser af professionalisme, tak for det :-) Det vil jeg selvfølgelig gerne bibeholde, men vil tage dine kommentarer om for svær information til mig.

Endnu en gang, tak for din tid til feedback..

mvh. Jesper 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:08

ved siden er viden vis den forklares 

Kan se du har en vis stor viden omkring dit emme vis alle fag udtryk og forklaringer skal være på siden og skal kunne forstå siden for en  almindelige bruger , dog vis forklare alt og laver ordbøger og måske oveni videoer og mere grafiske har du noget der give mere end adwords for nu kommer du op ad i det organiske resultatet da der er flere gode titler derved stor viden må du kunne vende til din fordele i kunne lave noget unikt og godt 

Forklaringer interne link

Jeg kan se der er nok ikke mange til den målgruppe du prøver at ramme hvad betyder 3cx systemet og meget andet inden på siden jeg tror ikke mange firmaer ansatter en ekspert i ip telefoni for at købe hos jer 

lav gerne en jævn forklaring enhver forstår  

læs mere Uddyber beskrivelsen denne er kan slås ud ved hvert produkt , da der er brugt en del fag ud tryk og nok gerne ønsker det stadigvæk i den uddybet beskrivelsen lav et interne links hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til denne ordbog omkring fag udtrykkende , dette er en wiki side her på amino.dk eller du kan lave det som almindelige sider eller blog indlæg ,huske start med h1 på denne siden omkring dette kerne ord .

Overskrifter 

h1er overskrifter på en side . jeg kan se lidt brugt h2 h3 forsæt med det dog kan godt se en del under titler kan laves på nogle sider eksempelvis FAQ arkiv der kan godt sættes under overskrifter på den side det gør siden mere overskuelig , der burde også være længere forklaringer og interne links der forklare ordene men det er rent generelt på hele siden.

kontakt siden 

God ide med en kontaktformular derved lettere at kontakte jer .

Billederne 

billeder giv dem titler og tags derved har de en chance for de findes i google billed søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)