Hej Jeg har en hjemmeside, der løbende opdateres (mere i nogle perioder end andre). Der er et meget varieret besøgstal ca. 14 - 50 besøgende dagligt med mellem 30 - 80 sider besøgt pr. dag. antallet af viste sider hænger nok meget godt sammen med antallet af besøgende :-) Mit aktuelle mål med siden er at få få virksomheder til at kigge på og forstå IP Telefonisystemets fordele fsva. pris på den daglige telefoni, og ikke mindst de fordele der er for virksomheder (små som store) i at have et telefonsystem der kan tilpasses forretningen. Herudover vil jeg selvgfølgelig gerne kontaktes med ordre på licens til 3cx systemet og med ordre på SIP Linjer og numre. Der kører noget Adwords, som er tilrettet af en pro, men henvendelser er gået ned siden vi startede dette projekt. Giver siden mening for dig, eller er det ren vollapyk ? Jeg vil blive glad for ethvert indput til hjemmesiden, www.jed.dk P.f.t. /Jesper |
Hej Jesper
Som ikke IT-kyndig kastede jeg et blik på hjemmesiden og den er jo overfyldt med al mulig svær information. I mine øjne (for ikke at skynde mig væk igen...) skal den helt ned på jorden, så almindelige indkøbere af udstyr og IP-telefoni kan navigere og har lyst til at læse mere og undersøge mere. Måske fanger du med dine mange fagudtryk og modelnavne en anden målgruppe, så du skal nok overveje, hvilken målgruppe, du vil i kontakt med.
Derudover fylder dine mange leverandørnavne forneden utrolig meget og er med til at give et rodet indtryk.
Farverne er jeg heller ikke vild med, men det er jo nok en smagssag.
Siden oser af professionalisme, men igen: hvem er målgruppen?
held og lykke med salget og siden!
Michael