Så blev det min tur til at lege med Hubdir. Og kan godt forstå hvorfor at så mange link kataloger bruger det. Det er da mega nemt at sætte op.
Grunden til at jeg besluttede mig for at lave og arbejde på et linkkatalog er egentligt bare fordi bekostningerne er så lave. Så det var en lille pris for at stille min nysgerrighed.
Siden jeg har lavet hedder http://www.link-katalog.dk/ - var lidt overrasket over at domænet ikke var taget. Men fint for mig.
Så i må meget gerne smide jeres link ind på siden(ingen tvang). Selvfølgeligt er det meget begrænset hvad i får ud af det på nuværende tidspunkt, da jeg lige idag har købt Hubdir og lagt det op.
Og skyd endeligt med kritik. Er linkkataloger på vej ud?
Jeg har smidt tre oprettelser igennem, så du kan få noget fyldstof i Bil og MC sektionen
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
Hermed har jeg tilmeldt min stripper side , jeg er ikke verdens mester i at formulere altid er lidt ordblind , men jeg tror den er OK skriv endelige vis der skal rettes lidt i beskrivelsen i denne tilmeldt side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows