Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg er klar med en ny hjemmeside for min virksomhed, www.streamheroes.dk

Tanken var at siden skulle være simpel, informativ og have en stærk visuel identitet med udgangspunkt i logoet, således at den kan skille sig ud.

Da der er en tendens til at man sidder og fedter meget med design i sin egen osteklokke, kunne det være fedt med noget konstruktiv feedback fra jer, aminoer!

På forhånd tak!

Mvh

Nicolai Soya Bølstad, Streamheroes

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:48

Hej,

Ganske fint design. Nemt og overskueligt. 

Jeg synes dog du kraftigt skal overveje at lave de røde links på "Stikord"-siden om til hvide. De er virkelig hårde for øjnene.

Mvh

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 19:54

Hey!

Rigtig fint design. Tillykke med den fine side.  Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10

Det virker i hvert fald til at du har opnået det mål som du beskriver i dit indlæg - så dermed synes jeg i hvertfald at hjemmesiden er yderst vellykket.

At hjemmesiden er så simpel i sin opbygning giver mig dog associationer til web-blogs hvilket måske kan komme til at virke en smule for uprofessionelt og upålideligt - men det er bare min mening.:)

Mange gange held og lykke med din nye side.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:10

Hej Nicolai,

Rigtig fin side, meget overskuelig og stilren. Jeg synes det fungere fint med at du tager udgangspunkt i logoet. Jeg kunne dog godt bruge nogle billeder i forbindelse med din tekst, for at give en bedre og hurtigere forståelse.

Men held og lykke med det  :-)

Mvh Anders

funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Den grå baggrund er flot, og stregerne virker prof.

Jeg kan godt lide manden med kameraet.

Men de røde stjerner er kiksede. De ser amatøragtige ud.

I menulinjen står der kontaktformular. Jeg ville nøjes med Kontakt, fordi du samtidig bør udvide siden, så der udover kontakt-formularen findes standard-oplysninger om adresse - evt bare byen - telefonnummer og CVR-nummer. Det står ude til højre, men bør udgøre en del af kontakt-siden.

På siden Produkter står der et sted: "...Vores pakker inkluderer alt, der skal til, for at få dit budskab bragt live på internettet, uden at du skal bekymre dig om de tekniske aspekter forbundet med en webcast i professionel kvalitet." Den ville jeg rette til

"...Vores pakker inkluderer alt, hvad der skal til for at få dit budskab bragt live på internettet. Du står for indholdet; vi klarer alle tekniske aspekter forbundet med en webcast i professionel kvalitet."

Enig med Anders Reberholt: Der mangler billeder!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:19

Udover det poul Madsen skriver ville det være en god ide men nogle ekstra småting oveni 

Social knapper

social knapper husk google+ det er blevet vigtigere i den social markedsføring

Røde links

Røde links stik ord siden de er meget blændende for øjnene lav dem i normale hvide farver disse links

Interne links 

Lav lidt undersider der forklare jeres kerne ord hvad betyder eksempelvis = videostreaming derved hvert ord alle ord om dit produkt laver du et links og det går til en side der forklare dette kerne ord denne side starter med h1   om dette kerne ord , lige som amino.dk har en wiki side der forklare alle grund ord , det kan også laves som almindelige indlæg 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:17

Kære aminoer,

mange tak for jeres feedback, jeg synes I har nogle gode pointer, som jeg lige vil tage til efterretning. Jeg sætter meget pris på det!

Jeg tænker at et par illustrationer måske kan 'afmystificere' produktet lidt. Og så er jeg enig i at stjernerne lige skal genovervejes. Og link-farven bør måske også lige justeres lidt - kan godt se at jeg måske lidt for krampagtigt holder mig til det simple farve-koncept. Det skal helst ikke gå ud over læsbarheden.

Fedt forum :-)

Mvh

Nicolai

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)