Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antipiratgruppen får ung mand (Amino bruger) anholdt på grund af 1000 stk musik numrer

Side 25 ud af 25 (246 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ppehrson:

Mikkel Mikjær Christensen:
Selvfølgelig er det dit problem at du fremstår utroværdig, der er et par stykker der har været så flinke at gøre dig opmærksom på at du fremstår utroværdig, alle andre tænker det bare og er ligeglade med dig. ;-)

Mikkel. Jeg har skrevet at jeg har fortid i justitsministeriet, og jeg har rent faktisk personlig erfaring med at håndtere IT-baseret pirateri/tyveri. Det burde ligesom definere mig og min viden. DERFOR er jeg komplet ligeglad, fordi jeg ved hvad dansk lovgivning mener om det.

Som regel er det netop den målgruppe, man er interesseret i som "piratjæger", der stiller de store tvivlsspørgsmål til lovgivningen, og søger at gøre "piratjægerne" utroværdige ;)

Din påståede viden er ligegyldig hvis den ikke fremgår af tråden. Du kommer med flere forskellige postulater du ikke har nogen kilder til.

Troværdighed er ikke noget man får ved at skrive man har arbejdet ved justitsministeriet, det er noget man får ved at viderebringe en viden og nogle kilder om emnet som andre kan blive klogere af.

Det du gør i denne tråd er hovedsageligt at komme med en masse påstande, og det er ikke noget der skaber troværdighed eller gør andre klogere. Jeg vil f.eks. stadigvæk enormt gerne vide om mere om de protokoller der er blevet ulovlige, men det virker som om det bare er noget du har fundet på eftersom der ingen information er at finde om emnet. Det skaber kun utroværdighed.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas,

Du kan selv finde oplysningerne. Der er slet ingen tvivl om at piratkopiering er ulovlig, selv til personligt brug, og at det kan straffes med bøde eller fængsel (afhængig af om det er under ophavsret- eller straffeloven). Det er også klart at der tidligere er straffet efter begge metoder.

Eneste tilfælde hvor det er tilladt at kopiere (til personlig brug) er hvis kopieringen er 100% analog. Dvs kilde og mål er analog. Det kan det aldrig være, hvis en computer har været involveret, men hvis man stadig har en pladespiller/båndoptager, eller VHS maskine, kan det lade sig gøre.

At være overbevist om andet end at det kan udløse en form for straf at overtræde loven, er udelukkende et udtryk for at man tror man lever i et retsløst samfund.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ppehrson:

Thomas,

Du kan selv finde oplysningerne. Der er slet ingen tvivl om at piratkopiering er ulovlig, selv til personligt brug, og at det kan straffes med bøde eller fængsel (afhængig af om det er under ophavsret- eller straffeloven). Det er også klart at der tidligere er straffet efter begge metoder.

Eneste tilfælde hvor det er tilladt at kopiere (til personlig brug) er hvis kopieringen er 100% analog. Dvs kilde og mål er analog. Det kan det aldrig være, hvis en computer har været involveret, men hvis man stadig har en pladespiller/båndoptager, eller VHS maskine, kan det lade sig gøre.

At være overbevist om andet end at det kan udløse en form for straf at overtræde loven, er udelukkende et udtryk for at man tror man lever i et retsløst samfund.

Du læser vist ikke hvad jeg skriver gør du? Big Smile

Jeg skærer det lige ud i pap.

ALLE er enige om at piratkopiering er ulovligt, alle er enige om at det kan føre til bøde eller fængsel.

Det du skriver er der INGEN der er uenige i. Men du skrev at visse protokoller var blevet ulovlige og at din ven fra FBI havde fortalt dig det. Det er det jeg tror du bare finder på. På ingen af de store søgemaskiner kan jeg finde noget som helst omkring at en eneste protokol i sig selv skulle være blevet ulovlig.

Du kan blive ved med at gentage at piratkopiering er ulovligt, men det er vi alle jo enige i.

Så for at skære det helt ud i pap spørger jeg ikke til ulovligheden i at piratkopiere, jeg spørger til de protokoller din ven fra FBI har fortalt er blevet ulovlige. Hvilke protokoller er der tale om og hvilke lande er der tale om? (jeg kan intet finde på de store søgemaskiner).

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ppehrson:

Som regel er det netop den målgruppe, man er interesseret i som "piratjæger", der stiller de store tvivlsspørgsmål til lovgivningen, og søger at gøre "piratjægerne" utroværdige ;)

Lad mig spørge på en anden måde, nu du åbenlyst ik vil linke til ALLE DE DOMME, som der tydeligvis ik findes...

Hvordan vil du få pirater til at fremstå utroværdigt, når du ik engang selv kan redegøre for dansk lovgivning? Jeg mangler stadigvæk et svar på, hvordan 50 film kunne blive til et erstatningsbeløb på 5 mio kr? How?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:31

Fashion-Seller:

ppehrson:

Lad mig spørge på en anden måde, nu du åbenlyst ik vil linke til ALLE DE DOMME, som der tydeligvis ik findes...

Hvordan vil du få pirater til at fremstå utroværdigt, når du ik engang selv kan redegøre for dansk lovgivning? Jeg mangler stadigvæk et svar på, hvordan 50 film kunne blive til et erstatningsbeløb på 5 mio kr? How?

der kan udmærket være mange domme da meget få bare kan google nogle bliver ikke lige offentlig gjort og dem måske ikke alle lige lette at finde

finde viden man har ret lov tekst eller domme kræver tid , men vis ikke bruger den tid er det mindre troværdig det man videre formidler, tit har ikke alle lige meget tid grundet mange ting familie , arbejde eller andet , der er også stor forskel på antal indlæg mange personer det er tit grundet folk har mere tid.

Der skal dog siges skal være plads også til dem som ikke har tiden , dog ved enhver at jo mere viden der formidles jo mere troværdige fremstår man.

man kan sige man skal måske ikke gå ind i debat vis ikke har tiden til måske at finde den viden lov tekster artikler eller andet

jeg skriver fordi fandt ud ad anden bruger havde fået minus grundet havde nogle der tilbyder arbejdes kraft under mindste løn og kunne læse de mente må man ikke  , dette er der ingen lov imod endnu, dette fandt jeg ud ad ved at gennemsøge google det kostet tid og den tid har alle ikke , men det havde jeg i det eksempel

derved kan ikke sige forkert med ikke troværdigt da man ikke videre formidler en troværdig kilde derved er det op til ens bedømmelse hvem der har ret og uret

ikke alle iværksættere har lige tid men vil alle prøver vel at gøre vores bedste i at videre formidler den viden vi vil videre formidler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:28

@ pperhson 

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene om at sådan en som dig er i et forum som dette. Du er her ikke for at promovere din egen business, eller søge råd og vejledning, for der står intet om dig, det virker som om at du bare er her for at dunke alle andre oven i hovedet med din viden omkring rettigheder, og når en af os fejler så træder du bjerggearet og fyrer den maks af.

Så er det jeg tænker, kan man have så elendigt med sig selv, at man gennem en anonym profil er nødt til at hævde sig på den måde du gør. Personligt synes jeg det er lidt pissemyreagtigt at hævde sig på den måde du gør, men hvad det er jo ikke os alle der kan have en rød sportsvogn.

Side 25 ud af 25 (246 indlæg)