Jeg vil dele vores ide med jer, og så vil jeg gerne have lidt respons på om ide holder?
Vi er tre unge der studere iværksætteri på handelsskolen. Vi har fået til opgave og starte vores egen virksomhed, med et innovativt produkt.
Det er så her vi er kommet frem til en ide om: Et trådløst headset, uden nogen form for ledninger, alt skulle gerne kunne kører gennem bluetooth, og opladningen foregår via USB. Vi er selvfølgelig åben overfor forbedringer.
Men hvad siger folk: Er det noget som kan lade sig gøre??
Jeg vil dele vores ide med jer, og så vil jeg gerne have lidt respons på om ide holder?
Vi er tre unge der studere iværksætteri på handelsskolen. Vi har fået til opgave og starte vores egen virksomhed, med et innovativt produkt.
Det er så her vi er kommet frem til en ide om: Et trådløst headset, uden nogen form for ledninger, alt skulle gerne kunne kører gennem bluetooth, og opladningen foregår via USB. Vi er selvfølgelig åben overfor forbedringer.
Total innovativt og nytænkt er det ikke.
Som det allerede er nævnt, så laver Jabra allerede den slags. I kunne måske give den et twist med induktiv opladning, så man bare skulle smide headsættet på en opladerplade (lidt lige som dem man kan få til Wii-controllere) - evt. med en eller anden form for proximity switch der kunne tænde for opladeren idet sættet bliver lagt på pladen, så opladeren ikke skal stå og bruge strøm hele tiden.
Brondt:
Men hvad siger folk: Er det noget som kan lade sig gøre??
Sagtens - enkeltdelene i ovenstående er jo allerede opfundet. Det handler bare om at sætte dem sammen på en ny måde (jeg ved ikke om der findes et induktivt opladet headset med proximity switch - men det må lidt research kunne give jer svaret på)
Som Claus skrev, er Logitech G930 (som jeg ejer) et trådløst PC headset, hvor modtageren sættes til via USB, og selve headsettet også opladet med et USB-stick.