Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords laver konto

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er blevet kontaktet af en fra Google, kan se at mange skriver at det bliver man ikke ?!! Vi har sendt mails frem og tilbage til en navn@google.com (mails som sendes hertil bliver også besvaret så må du jo være google ;-)

De laver kontoen for os, man skal så bruge et minimumsbeløb om dagen for at de styre det og opsætter kampagner for os, i dette tilfælde 1500 kr. om dagen.

Er den god nok ?! Nogle der har hørt om dette før ? Nogle der kan anbefale dette ?

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset budget niveau, vil jeg ikke anbefale, at man benytter Googles egne AdWords eksperter. Har endnu tilgode at se en Google AdWords konto som Google selv har administeret som præsterer optimalt.

Men jo, man kan godt få Google selv til at administrere sin konto - men i det ligger der vel et paradoks?

Johannes

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:24

Efter at have læst dit indlæg igen, vil jeg lige nævne at det mig bekendt ikke lyder som den normale fremgangsmetode fra Google. Ikke dermed sagt, at det ikke er Google der har kontaktet dig, men jeg ville nok lige undersøge nærmere - eventuelt ring Google og spørg, 7012 1511.

Johannes 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:22
Større kontis kan der godt være en Google repræsentant tilknyttet. MEN som Johannes har jeg heller ikke set noget ordentligt opsat/optimeret fra Google. Jeg vil helt klart råde dig til at betale en uafhængig Adwords konsulent. Har denne person styr på det, vil det formentligt MEGET hurtigt være tjent hjem med det foreslåede budget hos Google.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Hej Askov.

Jeg sidder selv for Google i Dk og sidder primært med Google AdWords og Google Engage programmet.

Hvis emailen hedder xxx@google.com, er det kun google ansatte der har denne email. Der kan dog være få andre samarbejds partnere der også har adgang til disse emails, men så vidt jeg ved er der kun 1 der har det i dk.

Har dog ikke hørt om den grænse på 1500 kr pr dag.

Jeg ved at Google har startet dette initiativ, for at være sikre på at virksomhederne i dk, kommer godt i gang og får en let uddannelse i hvordan AdWords virker. Og tro mig det er der virkelig også brug for i mange tilfælde!

Om kampagnen virker optimalt, er jo svært at sige, da det afhænger af den enkelte sag. Der kan dog siges at alle der arbejder med Google AdWords er certificeret til dette og derfor burde være dygtige til det de laver.

Du kan jo evt skrive hvis du gerne vil have hjælp til at starte en AdWords kampagne også selvom niveauet er under 1500 kr om dagen og ja det er gratis at få hjælp+at der kan gives en kampagne kode til alle nystartede virksomheder,  som en starthjælp.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:57

Kr. 1.500,00 om dagen, er godt nok noget af et startbudget.

Det undre mig en hel del.

Er det tilfældet, så får de nok ikke voldsomt mange kunder ind den vej.

Måske 150 om dagen kunne være en anelse mere realistisk.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:35

Heine:
Om kampagnen virker optimalt, er jo svært at sige, da det afhænger af den enkelte sag. Der kan dog siges at alle der arbejder med Google AdWords er certificeret til dette og derfor burde være dygtige til det de laver.

Hej Heine.

Nu kender jeg ikke din baggrund og ved derfor heller ikke, hvor lang erfaring du har med Google AdWords, men med al ære og respekt, så er en Google AdWords certificering ikke garanti for meget andet end, at den certificerede person har brugt nogle timer eller 10 på at terpe et pensum og i øvrigt har en rimelig hukommelse.

Certificeringen tjekker ikke om du er i stand til at stave, om du kan beregne et dækningsbidrag eller om du i det hele taget har en grundlæggende forståelse for, hvordan verden ser ud for de e-købmænd (m/k), der skal bruge AdWords annoncer til at indfange kunderne og få dem igennem det virtuelle kasseapparat med noget i kurven.

Jeg ved, at Google gør meget for at opkvalificere de folk, der sidder i jeres "first line AdWords support" eller hvad I nu kalder det, men selv jeres egne folk lægger ikke skjul på, at der trækkes folk ind fra gaden (eller i hvert fald fra gymnasiet/handelsskolen), som så får et crash course i AdWords oprettelse og optimering og dernæst sættes til at starte kampagner op for nye kunder.

En kampagne sat op af Johannes, Kim eller en anden erfaren AdWords konsulent vil til enhver tid kunne outperforme hvad du og dine nærmeste kollegaer har lov, tid og evner til at sætte op. Det siger jeg ikke for at være arrogant eller nedladende, men fordi erfaring er en ekstrem vigtig del af arbejdet med AdWords optimering.

Jeg mener personligt, at det er til glæde for alle, at Google tilbyder gratis opstartshjælp til nye annoncører. Det sikrer en højere andel af de nye AdWords annoncører en god oplevelse og dermed lyst til fortsat annoncering.

Fortsat god aften Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)