Jeg har fået en mulighed for at få forhandlingen i Danmark af et produkt til kvinder.
Der er kun ganske for forskellige produkter i serien, ca. 5 stk..
Vil det give logik at lave en webshop med produkterne eller vil det være bedre med en mere informativ hjemmeside og så en kontaktformular til at bestille produkterne igennem?
Hvor finder jeg en billig og fornuftig webshop, som jeg selv kan sætte mit præg på? Jeg har nogle forskellige logoer og andre billeder, der skal ind på hjemmesiden.
Vil det være en god ide at lave grupper på sociale netværk omkring produktet i Danmark (det er kendt i andre lande) inden man starter webshoppen - så man måske kan få lidt slag fra starten af?
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Hvor finder jeg en billig og fornuftig webshop, som jeg selv kan sætte mit præg på? Jeg har nogle forskellige logoer og andre billeder, der skal ind på hjemmesiden.
- Kun 299/md. - dvs 10 kr/dag.
- GRATIS oprettelse
- > 30 forskellig designs
- Integrationer med Kelkoo, pricerunner, pris30 osv.
Hvis du har spørgsmål eller andet så skriv til mig på mof@ewebsystems.dk eller gå ind på www.ewebsystems.dk/webshop
Morten
eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.
Hvis du kan lave din egen webside, evt med hjælp af en skabelon er det meget nemt at lave en simpel side.
Jeg har brugt WYSIWYG web builder, de har mange gode skabeloner man kan bruge.
Som kasse jeg brugt http://www.nopdesign.com/freecart/, det er utroligt nemt at sætte op. Har prøvet forskellige kasse systemer men endte altid med noget som blev bøvlet med mit kendskab til java og html. nopdesign's løsning er meget nem at lægge på siden.
Jeg har en lille shop med PrestaShop moduler, hvor jeg har 7 varer til salg (de 4 af dem er gratis). Det er en PrestaShop med standard-theme. Det kan nemt laves meget flottere.