Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop med kun få produkter

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en mulighed for at få forhandlingen i Danmark af et produkt til kvinder.

Der er kun ganske for forskellige produkter i serien, ca. 5 stk..

Vil det give logik at lave en webshop med produkterne eller vil det være bedre med en mere informativ hjemmeside og så en kontaktformular til at bestille produkterne igennem?

Hvor finder jeg en billig og fornuftig webshop, som jeg selv kan sætte mit præg på? Jeg har nogle forskellige logoer og andre billeder, der skal ind på hjemmesiden.

Vil det være en god ide at lave grupper på sociale netværk omkring produktet i Danmark (det er kendt i andre lande) inden man starter webshoppen - så man måske kan få lidt slag fra starten af?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 10:26

Jeg vil også gerne vide om det er godt nok men en færdig webshop eller om man SKAL ud og have lavet "sin egen" med alt hvad det indebærer???

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 20:18

Tinglyseren.dk:
Hvor finder jeg en billig og fornuftig webshop, som jeg selv kan sætte mit præg på? Jeg har nogle forskellige logoer og andre billeder, der skal ind på hjemmesiden.

- Kun 299/md. - dvs 10 kr/dag.

- GRATIS oprettelse

- > 30 forskellig designs

- Integrationer med Kelkoo, pricerunner, pris30 osv.

- Post Danmark eller GLS pakkeshop

- DANSK ;-)

- Klar til brug med det samme.

- 30 dages gratis demo

- 3 måneder gratis (hvis du opretter før 24/12)

Hvis du har spørgsmål eller andet så skriv til mig på mof@ewebsystems.dk eller gå ind på www.ewebsystems.dk/webshop

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:05

Hvis du kan lave din egen webside, evt med hjælp af en skabelon er det meget nemt at lave en simpel side.

Jeg har brugt WYSIWYG web builder, de har mange gode skabeloner man kan bruge.

Som kasse jeg brugt http://www.nopdesign.com/freecart/, det er utroligt nemt at sætte op. Har prøvet forskellige kasse systemer men endte altid med noget som blev bøvlet med mit kendskab til java og html. nopdesign's løsning er meget nem at lægge på siden.

Du kan se min side på http://monbjergpil.dk/

Mvh

Lars Svane

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 00:04

Tag et kig på Shopify. Og henvend dig evt. til Ole fra Themebox.dk - han laver nogle flotte shops til en fornuftig pris!

Med venlig hilsen,
Alexander

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:49

Nu er jeg ved at være klar til at lave min shop.

jeg har set lidt på Magento og OScommerce også - udover de andre forslag.

Hvad er best når jeg "kun" har ganske få produkter, ca. 5, som jeg skal sælge - noget af det virker måske lidt overkill.

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 19:48

Er der nogle der har eksempler på webshops med få produkter?

Og gerne nogle som ved hvilket program de er lavet i - jeg er ikke hardcore til html, så det må gerne være noget med en standard shop

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:02
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:08

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 06:41

Jeg har en lille shop med PrestaShop moduler, hvor jeg har 7 varer til salg (de 4 af dem er gratis). Det er en PrestaShop med standard-theme. Det kan nemt laves meget flottere.

/Kjeld

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)