Når du ikke har flere produkter end 5 bliver Magento osv hurtigt overkill ja. Den bedste løsning for dig, synes jeg er en webshop i WordPress, hvor du også kan modtage dankort via Quickpay.dk eller ePay.dk's modul hertil hvis du ønsker dette.
Jeg kan til en god pris hjælpe dig med ovenstående hvis det har interesse.
Med mindre du regner med at skulle have rigtig mange funktionaliteter eller regner med at få rigtig mange varer på sigt - så vil jeg sige, at Magento måske er overkill.
Men kombinationen med Wordpress til info og en shop til produkterne lyder til gengæld som en god løsning, men du behøver muligvis ikke lægge ud med en dobbelt løsning til at starte med.
Du kunne evt. kigge på Prestashop - som er en Open Source webshop - og meeeeget bedre end osCommcerce. Måske er den rigeligt at starte ud med. Så kan du altid udvide med en Wordpress-side efterfølgende, hvis det skulle blive nødvendigt.
Jeg har desuden masser af produkter til kvinder som du kan lægge på shoppen og tilbyde via dropshipping - hvis du gerne vil kunne tilbyde mere end 5 produkter, eller hvis du synes det er voldsomt at installere webshop til kun 5 produkter.
Når du ikke har flere produkter end 5 bliver Magento osv hurtigt overkill ja.
Hjalp for nyeligt en kunde i Californien.
De har 1. produkt og driver deres løsning på kombination af wordpress & Magento.
- Wordpress til præsentation.
- Magento til Commerce.
Efter at have været online 1. uge havde de 300 samtidige bruger på hver af deres webhead i et +50 node cluster.
Nu er det jo ikke alle der får helt så mange besøgende som ovenstående. Så jeg står stadig ved at WordPress vil være den bedste løsning. Især hvis det skal være simpelt og nemt at bruge, både for brugerne og ejeren selv.