Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop med kun få produkter

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper Hansen:

Er der nogle der har eksempler på webshops med få produkter?

Og gerne nogle som ved hvilket program de er lavet i - jeg er ikke hardcore til html, så det må gerne være noget med en standard shop

www.SousVide.dk - lavet i Prestashop

Men vi har købt nyt system, der er skræddersyet til os, baseret på WordPress, fra Webcoders - Det er først færdig om lidt tid :-)
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 08:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du ikke har flere produkter end 5 bliver Magento osv hurtigt overkill ja. Den bedste løsning for dig, synes jeg er en webshop i WordPress, hvor du også kan modtage dankort via Quickpay.dk eller ePay.dk's modul hertil hvis du ønsker dette.

Jeg kan til en god pris hjælpe dig med ovenstående hvis det har interesse.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:10

René Sejling:
Når du ikke har flere produkter end 5 bliver Magento osv hurtigt overkill ja.

Hjalp for nyeligt en kunde i Californien.

De har 1. produkt og driver deres løsning på kombination af wordpress & Magento.

- Wordpress til præsentation.

- Magento til Commerce.

Efter at have været online 1. uge havde de 300 samtidige bruger på hver af deres webhead i et +50 node cluster.

Min pointe er: Brug Commerce platform til Salg. Brug CMS platformen til præsentation.

At lade din forretnings ambitioner lade sig begrænse af hvormange produkter du sælger giver for mig ingen mening.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:13

Med mindre du regner med at skulle have rigtig mange funktionaliteter eller regner med at få rigtig mange varer på sigt - så vil jeg sige, at Magento måske er overkill.

Men kombinationen med Wordpress til info og en shop til produkterne lyder til gengæld som en god løsning, men du behøver muligvis ikke lægge ud med en dobbelt løsning til at starte med.

Du kunne evt. kigge på Prestashop - som er en Open Source webshop - og meeeeget bedre end osCommcerce.  Måske er den rigeligt at starte ud med. Så kan du altid udvide med en Wordpress-side efterfølgende, hvis det skulle blive nødvendigt.

Jeg har desuden masser af produkter til kvinder som du kan lægge på shoppen og tilbyde via dropshipping - hvis du gerne vil kunne tilbyde mere end 5 produkter, eller hvis du synes det er voldsomt at installere webshop til kun 5 produkter.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:18

I think René's idea of wordpress is good, but have heard good things about Prestashop

Magento is too complex for this in my opinion

Jigashop is a good plugin for ecommerce on wordpress from what I have seen too.

Should be possible to get a shop up and running for under 10 000Dkk easy

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:18

Almost forgot....

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK. 
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:29

slettet

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:40

Nils:

René Sejling:
Når du ikke har flere produkter end 5 bliver Magento osv hurtigt overkill ja.

Hjalp for nyeligt en kunde i Californien.

De har 1. produkt og driver deres løsning på kombination af wordpress & Magento.

- Wordpress til præsentation.

- Magento til Commerce.

Efter at have været online 1. uge havde de 300 samtidige bruger på hver af deres webhead i et +50 node cluster.

Nu er det jo ikke alle der får helt så mange besøgende som ovenstående. Så jeg står stadig ved at WordPress vil være den bedste løsning. Især hvis det skal være simpelt og nemt at bruge, både for brugerne og ejeren selv.

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 12:13

Jeg tror lige jeg skal se lidt nærmere på Wordpress - også for at se om der findes nogle std. webshops.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:30

Jeg plejer at bruge WP e-commerce, som vil passe godt til dit behov. Her findes der nemlig integration med både Quickpay og ePay. 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)