Hej Tak for respons det var rart lige at høre at der var andre af samme mening, og Michel P hvor relevant var dit indlæg skriv til Preben3d@gmail.com frem for at sidde og stille mig til regnskab for din dårlige økonoimi og og forventning om at du ikke selv skulle bidrage til et samarbejde men bare regne med at det hele bliver serveret, Preben |
Preben:men bare regne med at det hele bliver serveret,
Jeg har absolut ingen forventninger om noget bliver serveret. Det er dig selv der kommer med flere oplæg pr. tlf., men der intet på materiale at arbejde ud fra. Det kommer - det kommer. Jeg er simpelhent arbejdsnarkoman - derfor.
Dernæst har jeg intet lagt ind omkring dårlig økonomi - Det har slet intet at gøre med at stille dig til regnskab for dårlig økonomi (- købte et agentur 2 uger efter vi snakkede sammen). Men forventingerne omtalte du selv om pr. tlf., og så skete der ikke mere.
- Så hermed svar på din tråd, set fra min side, hvori jeg har holdt mig inden for linierne - "Skuffet over at trådstarteren ikke afslutter sin tråd". Men Amino er en fair debatside, hvor vi fra tid til anden kan poste vores indlæg - også selvom man kan have afsluttet sin problemstilling. Relevans er vel få nogle sjove ideer og komme videre
God weekend
med venlig hilsen
Michael