Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skuffet over at trådstarteren ikke afslutter sin tråd!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej aminoer

Jeg sad lige og kiggede de tråde som jeg selv har svaret på "så godt som jeg nu kunne, og efterfølgende tænker jeg, at det kunne være rart med en tilbagemelding fra trådstarter som tak for hjælpen.

I må meget gerne skrive jeres oplevelse, når i svarer på div indlæg uden respons.

Preben

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 23:24

Hmm ... det er ikke altid let at afslutte en tråd på et online forum. Det er selvfølgelig almindelig høflighed at sige 'tak for hjælpen', men i modsætning til RL samtaler, er det ikke altid til at se/fornemme, hvornår et emne er uddebatteret.

Jeg spørger = trådstarter

XX svarer

YY kommenterer

ZZ kommer med en lignende oplevelse, som drejer 'mit' oprindelige spørgsmål i en anden retning

etc.

Hvornår er 'mit' spørgsmål besvaret og hvornår er det blot en debat, der udvikler sig. Selv synes jeg det er mest spændende med debatter. Og dér skal man vel ikke sige tak?

Men jo, du har da ret - det ville være rart med respons - også ud over den rituelle med 'Tusind tak, super råd, fed kommentar' osv. Som på den ene side da er rart nok, på den anden side ikke så pokkers vigtig - andet end på det symbolske plan!

/Marianne

- som altid bliver glad for respons. Men mest for hyggens skyld :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:24

Kunne ikke være mere enig.

Men en gang i mellem sender de et spørgsmål ud på amino og den ene efter den anden gl. aminoer skriver og skriver. Men trådstarter svarer aldrig. Nogle gange tænker man om disse som har 1-10 indlæg er ekstra profiler fra gl. aminoer som ikke tør og ligge deres eget navn til et spørgsmål. 

Dem som jeg husker tydeligst 2 indlæg om nogle som gerne vil i kontakt med nogle som tjener 25.000 på affiliate marketing pr mdr. den sidste er fra sidste uge og har ikke fået noget svar på mit måske kritisk indlæg.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vis har fundet en løsning på problemet kan man skrive

Er flere løsninger er det svært at lukke

Jo mindre der tit står i bruger profiler og mindre aktive profiler kan være svære at debattere grundet de ikke skriver tilbage eller man ved ikke hvem er derved er meget af det skriver tit gæt

Ligge navn til næsten altid bedste vis vil have det meste mulig korrekte svare 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Preben:
I må meget gerne skrive jeres oplevelse, når i svarer på div indlæg uden respons.

Mig bekendt har du selv haft ringet til mig nogle gange omkring samarbejde i nogle nye projekter for et lille års tid siden. Du har/havde mange ting i ærmerne, Men der kom aldrig noget materiale, trods de mails du lovede at afsende..  Det var skuffende dengang, eftersom jeg dengang havde akut behov for noget nyt arbejde og indtjening.. 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:15

Ved ikke om det bare er mig der er uheldig, men nogle gange nytter det ikke. Jeg startede selv en tråd for et stykke tid siden - men selv om jeg havde sagt op til flere gange at jeg ikke behøvede mere hjælp, så fik jeg det stadig. Selv flere uger efter fik jeg stadig beskeder.

Så nogle gange virker det bare ikke at 'lukke' tråden. Desværre. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:18

Det er rigtig, det er irriterende. Men som der også bliver sagt: Det er svært at lukke en tråd, hvis der er flere gode svar at komme med :-) 

Jeg har også nogle gange tænkt lidt på om Amino skulle lave en "svar accepteret" knap, som de har på sider som stackoverflow.com og eksperten.dk (hvor man får point). 

Men, det ville os bare være lidt trist, fordi en tråd der er accepteret et svar på, vil være en tråd der ikke bliver skrevet mere til/ikke bliver set mere til. Hvad hvis nu, at jeg sidder og brænder inde med et godt svar til lige præcis den tråd, som allerede er blevet
accepteret? Så kommer trådstarter aldrig og kigger mere på den, fordi den er jo allerede besvaret :-)

Amino er et forum, hvor du rent faktisk har en debat og ikke bare en tråd->svar->færdig bum. Alt for mange forums er noget mere upersonligt og kedeligt, altså tråd->svar->færdig bum. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 15:23

Sebastian K. Sørensen:

Jeg har også nogle gange tænkt lidt på om Amino skulle lave en "svar accepteret" knap, som de har på sider som stackoverflow.com og eksperten.dk (hvor man får point). 

Man kan bare i toppen stoppe at man ikke vil have flere mail om det er sket noget i denne "Stop venligst med at sende e-mail svar til mig "

Sebastian K. Sørensen:

Men, det ville os bare være lidt trist, fordi en tråd der er accepteret et svar på, vil være en tråd der ikke bliver skrevet mere til/ikke bliver set mere til. Hvad hvis nu, at jeg sidder og brænder inde med et godt svar til lige præcis den tråd, som allerede er blevet accepteret? Så kommer trådstarter aldrig og kigger mere på den, fordi den er jo allerede besvaret :-)

Man kan vil skrive som tråd starter at man takker for svar og sluttet og så stoppe og få e-mail. Men alle andre kan forsætte. Så har man været høflig som tråd starter.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 16:51

Det er jeg skam godt klar over, at man kan framelde sig e-mails (som jeg i forvejen ikke benytter mig af at få) 

Og ja, det kan man da sagtens gøre. Men mon ikke også en trådstarter har læst på det selvom personen ikke lige skriver en venlig tak? :-) 
Hvis du tænker over det, så har du nok også selv prøvet, at sidde med noget du virkelig gerne ville vide, også lige så snart nogen har svaret og det fungere så ryger du hurtigt videre? :-) Jeg skal ikke være bleg for at sige, at det har jeg da.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 18:09

ja du har nok rat i det

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)