Hej Aminoer Nu er Gamekeys.dk blevet lanceret og vi mangler lidt god feedback til siden. Det vi sælger er cdkeys til Steam og Origin platformen som vi levere automatisk efter køb på mail. Pt er det kun Paypal på siden da vi mangler godkendelse fra PBS men som er på trapperne, de skulle lige have et billed-id mere! Har i nogle ideer eller andet som kunne gøre vi fik endnu mere gang i biksen? Vi har alt mellem 0 til 10 salg om dagen, svinger en del. Ellers design eller whatnot i kunne have på hjertet! Ser frem til god konstruktiv kritik :) Mvh Niels Rømer Gamekeys.dk |
Gamekeys.dk / Mangler god feedback!
Fin og overskuelig side. Dog synes jeg billederne på forsiden og som baggrund er af rimelig lav billedkvalitet. |
TitlenUdnyt google viser op til 67 tegn og husk domænet navnet ligger du nummer 1 med lige vel hvad optimere med nogle sigende ord i titlen Produkt beskrivelserDen mangler flere sider sæt en tekst på siden omkring det i sælger . OverskrifterLange sider såsom betingelsen siden huske der også under overskrifter h2 h1 h3 , jeg kan kun se brugt h1 derved er de lange sider meget uoverskuelige interne linksVis får skrevet noget tekst husk lave en interne struktur på siden med alle jeres kerne ord det kan være en nyheds blog omkring film og der kan være eller FAQ siden spørgsmål svare sider , eller wiki side som på amino.dk der svare på alt det omkring jeres film derved skabes en interne ordne på siden , husk denne siden starter med h1 omkring dette kerne ord Tekst farvenVælge mørke blå til lys baggrund ikke lyser blå mørk farve på lys baggrund er letteste at læse Kontakt jerAlle grund info både kontakt siden og firma side kontaktformular cvr nummer eller slå de sider samme firma siden om jer er meget kort fattet derved god vis ikke kommer mere tekst der at ligge det over på kontakt siden der hvor kontakt formularen er |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Vi har fået opdateret siden med jeres gode råd og synes vi er nået et godt resultat! Kommende projekter: Blog implementering, besparelser ved køb af mere end 1 spil. Vi kan os se at der er åbnet flere webshops som vores - men så kan jeg kun sige at vi har automatisk levering og billigere priser ;) God weekend :) |
Det kunne måske være en god idé, at lægge de mest populære (lige nu) spil ind på forsiden med lille billede. Evt. brug http://store.steampowered.com/stats/ |
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Synes det er en lækker side! Hov: Fik jeg sagt for hurtigt, jeg kan ikke tilføje varer til kurven direkte fra forsiden. Bruger Google Chrome |
Tak for tilbagemelding, Kristoffer! Hvilken version af Chrome bruger du? Og har du eventuelt mulighed for at kigge i JavaScript-loggen? Jeg kan nemlig godt med version 16.0.912. På forhånd tak! Hilsner, Patrick |