Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par spørgsmål til AdSense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 28
Fra  Adromi Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...  Fed side, jeg er lige blevet bruger.

 
Jeg er ved at starte et forum op, i første om omgang for at prøve det, men det kunne da også være sjovt hvis man kunne lave et lille tilskud til sin SU :)
 
Jeg kigget en del her og på googles side, men syntes ikke det er til at danne noget billede af hvor meget man kan tjene! Er der nogen der sådan ca. kan sige hvor mange besøgende man skal op og have for at kunne lave fx. 1000 kr.
 
mvh.
 
Martin

Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com
Social media, Email, Online Marketing & Analyse.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det afhænger af mange ting, bl.a.:

- Hvilke nøgleord der fremgår i dit forum (og deraf hvilke reklamer der kommer og hvad de betaler).
- Hvor relevante reklamerne er for dine brugere (adsense reklamerne er som regel ret relevante grundet fremvisningen ud fra nøgleord).
- Hvor dine reklamer placeres og hvorledes dine brugere bemærker dem.

Der er også masser af andre faktorer der spiller ind, men det er umiddelbart nogle af de store.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge Googles betingelser for AdSense må man IKKE fortælle om sin indtjening, så omen jeg sagtens kunne give dig nogle tal må jeg ikke.

Google oplyser IKKE hvad fordelingen er mellem dem og dig - jeg synes det er skide irreterende og faktisk ret højrøvet, men sådan er det bare og der er ikke noget vi kan gøre ved det.
 
Du skal dog regne med at netop debatter er en af den slags websites hvor det er sværest at lave en god indtjening og der skal optimere meget for at få noget rimeligt ud af det.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/7/2005 6:50:53 PM
Forfatter: Mikkel deMib
Du skal dog regne med at netop debatter er en af den slags websites hvor det er sværest at lave en god indtjening og der skal optimere meget for at få noget rimeligt ud af det.



Er idéen så, at lave en hjemmeside med tekst, der indeholder som refererer til de annoncører som betaler kassen, og samtidig få brugererne af hjemmesiden, til at interessere sig for de ting, der ligger bag de nøgleord man bruger? Eller er det nøgleord til google der er tale om?





søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstår overhovedet ikke hvad du mener :)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
He he

Nej det kommer ikke bag på mig.

Sune har tidligere skrevet i denne tråd, at det afhænger af hvilke nøgleord, der bliver brugt i forummet. Gælder det så ikke om, at bruge nøgleord, der får google til at sende de AdSense, der giver større penge?

Altså hvis målet var, at lave en hjemmeside, der gav knaster på AdSense, så skulle man vel næsten finde ud af, hvilke reklamer der giver mest, og der ud fra vælge hvad indholdet skulle være??????

Bare afskriv mig, hvis det er helt hen i vejret. Jeg skal nok tage kontakt til dig, når jeg skal have jer til, at lave optimering på vores store nye hjemmesider, der skal lanceres. Jeg må hellere holde mig fra det

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke nok at du får vist dyre reklamer, men også at der faktisk er nogle der klikkr på dem. Det er bundlinien der tæller og det er ikke altid helt logisk hvad der bringer mest ind i sidste ende.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)