Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt projekt som skal hjælpe iværksættere - vil du være betatester?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Hans. Jeg værdsætter din kritik, og vil tage dem til mig. Held og lykke med din ubehagelige kunde.. Jeg kender det alt for godt! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:01

Hej Jimmy, 

Det er et meget fedt projekt, men hvorfor skal folk bruge jer, og ikke bare benytte eksempelvis Escrow hvor det samme gøres - og hvor Escrow har et godt renomme? 

Altså er i kun rettet mod danskere eller? Men i skal da have held og lykke med på vejen, jeg skal ihvertfald nok prøve det af når i er helt færdige! Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:08

Godt tænkt men ligesom Hans nævner bør i overbevise mig i højere grad om at i ikke prøver at snyde ;) Selvom jeg godt ved du ikke gør det :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 20:16

@Martin - Tak! Ja vi vil udelukkende henvende os til danske iværksættere. Det er planen i hvert fald. 

@Kristoffer - Selvfølgelig vil jeg ikke snyde noget :-) Men jeg kan godt se troværdighedsproblemet, og det vil jeg prøve at finde en løsning på. Men lad os nu antage at vi har 100 aktive brugere, og der er blevet udført 20 opgaver. Vil vi så stadigvæk have et troværdighedsproblem? Jeg tror problemet ligger her i opstartsfasen, hvor vi har absolut ingen brugere. Lige så snart der kommer liv i projektet, så tror jeg ikke det vil være et stort problem. Men det må vi se til den tid jo :-) 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:16

Derudover findes der forskellige portaler der ligner lidt dit påtænkte.

Lignende koncepter som jeres er allerede afprøvet. Bl.a. nogle der kaldte sig Sikkerbyg.

De er gået konkurs

http://www.building-supply.dk/article/view/69301/sikkerbyg_holding_er_gaet_konkurs

Her kan du ser lidt om deres konkursrytteri. De har flere og andre projekter som er gået konkurs, men som bare ikke bærer navnet Sikkerbyg. Navnene bag er brødrene Jan og Keld Mejlkjær og Samuel Dybdahl

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?navn=sikkerbyg

http://www.trustpilot.dk/review/www.sikkerbyg.dk

Men af en eller anden årsag er de på spil igen. Men nyt plat og svindel til følge. Jeg bliver ugentlig ringet op af diverse håndværkere. Nogle med mange penge i klemme og andre håbefulde der tror på mirakler, dem som ikke kan markedsføre sig selv.

Troværdigheden – juridiske udfordringer (tredjemands aftaler) er kernen.

Jeg skal ikke skræmme jer. Men tror helt ærligt ikke jeres projekt har en chance. Men jeg vil da blive glad for at høre om jer i fremtiden.

Godt råd kast dig over andre projekter.

Jeg giver Hans fuldkommen ret i sine betragtninger.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:09

Hej,

Jeg tror I får væsentlige problemer med hele problematikken omkring twister. Det er udemærket at du forklarer at kravene er specificeret på skrift og gemt i jeres system.

Lad os tage en tekst som eksempel. Kravene er specificeret, men stadig mener kunden ikke at det lever op til hans forventninger. Det gør leverandøren derimod. Leverandøren vil selvfølgelig ikke ligge flere timer i det, da han mener han har levet op til kravene, og kunden vil ikke modtage produktet da han ikke mener det lever op til kravene.

Hvem har ret?

Jeg håber du kan se problematikken, og jeg håber I finder en fornuftig løsning på det.

Held og lykke - glæder mig til at følge jeres service!

Mvh

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 17:31

Ja der er mange overvejelser og problemstillinger vedrørende det her projekt, men det skal jeg nok uden tvivl løse. Jeg håber at I følger med i vores udvikling efter udgivelsen af beta versionen. Og jeg skal nok holde amino brugerne opdateret løbende, med nye indlæg. :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:05

Jimmy Wington Le:
Ja der er mange overvejelser og problemstillinger vedrørende det her projekt, men det skal jeg nok uden tvivl løse. Jeg håber at I følger med i vores udvikling efter udgivelsen af beta versionen. Og jeg skal nok holde amino brugerne opdateret løbende, med nye indlæg. :-)

Yes

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)