Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har fået den højeste økonomiske udmærkelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har et solidt fundament!

Der er mange der drømmer om det - men kun en forsvindende lille gruppe virksomheder opnår den højeste rating når det verdensomspændende firma Dun & Bradstreet vurderer firmaers kreditværdighed........
Yes - vi fik højeste karakter!

Efter 15 måneder som AAA-rated fik vi af D&B – verdens førende kreditvurderingsvirksomhed – tildelt et diplom for langvarig og stabil kreditværdighed. For at opnå AAA i D&B’s vurdering kræves blandt andet, at nøgletallene er betydeligt bedre end branchens gennemsnit, og at virksomheden kan fremvise en jævn og positiv udvikling med god økonomisk stabilitet og betalingsevne. For at kunne opnå diplomet skal virksomheden desuden have haft ratingen AAA i mindst et år.

www.foreverliving.cc

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:47
Helt kanon, Mr. Kraft!
Du har fat i lange ende - og I gør det formidabelt i Forever Living - fortsat fuld fart frem og god vind!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:57

Hej..

Først vil jeg lige sige at jeg intet har imod MLM.

Men når det så er sagt, så er der vist ingen tvivl om at MLM virksomheder har det med "tilrage" sig alverdens udmærkelser for bedre at kunne sælge deres koncept.

Det er muligt at jeg tager fejl. Men fortæl mig lige hvad denne udmærkelse kan bruges til i FLP''s tilfælde? Er et synligt regneskab ikke godt nok?

Men selv om jeg ikke forstår betydlingen af denne udmærkelse/godkendelse, så skal der da lyde et stort tillykke her fra alligevel;-)

/Charly

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:08
Dato: 21-04-2007 12:57:14 Forfatter: Tyllesen

Hej..

Først vil jeg lige sige at jeg intet har imod MLM.

Men når det så er sagt, så er der vist ingen tvivl om at MLM virksomheder har det med 'tilrage' sig alverdens udmærkelser for bedre at kunne sælge deres koncept.

Det er muligt at jeg tager fejl. Men fortæl mig lige hvad denne udmærkelse kan bruges til i FLP's tilfælde? Er et synligt regneskab ikke godt nok?

Men selv om jeg ikke forstår betydlingen af denne udmærkelse/godkendelse, så skal der da lyde et stort tillykke her fra alligevel;-)

/Charly

Netop sådanne udmærkelser viser blot at kritikere af network marketing branchen som regel aldrig har ret meget at have deres (ofte misforstået) kritik i, eftersom en lang række af selskaber formår at gøre det væsentligt bedre/lige så godt som kendte konventionelle selskaber.
Det i sig selv er tankevækkende og interessant.

Et synligt regnskab er svære at vurdere end en anerkendt udmærkelse, eks. i forhold til AAA rating - det er jo netop en uvildig og ekstern vurdering af selskabet.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)