Hej Rudy Tak for indlægget. Jeg forstår ikke hvordan mit design kan være forældet? Det var helt nyt på DeviantArt for nogle få måneder siden. Jeg ved godt at designet på min makkers side også mangler noget arbejde. Vi har begge to fuldtidsarbejde og børn, så der bliver ikke meget tid til Re-Design af vores egne side. Jeg startede denne tråd i håb om at nogle få ville svare med lidt konstruktiv kritik og man må sige at der er rigtig mange der har budt ind. Det med backup er bare min viden på området der skulle opdateres. Det er jo ikke alt man lærer på Web-Integrator Uddannelsen, heller ikke om design. Tak for det og i lige måde. -Jens |
Kim Dolleris:Generelt synes jeg at mange mangler selvkritikken. Det er jo nogle gange X-faktor om igen herinde. Og nogle gange kan der være brug for kniven - ikke guleroden. Specielt hvis man selv stiller op til audition.
Der var også en for et par uger siden der fik en god konstruktiv kritik på et meget tørt og gråt site hvorefter personen lavede det hele om til juletema med nisser og små hjerter og spurgte på kritik igen. . . . suk! Det kan være svært at holde noget sagligt når udgangspunktet langt fra er.
Ja jeg tager tyren ved hornene, men jeg synes x-factor sammenligningen er lidt malplaceret.
Der er jo ingen dommere og det er jo ikke en konkurrence jeg har tilmeldt mig fordi jeg tror jeg kan designe.
Men kritikken er taget til følge og jeg laver ikke et juledesign, da der er alt for længe til jul endnu...tsk
Jeg har godt fanget dine positive og optimistiske signaler :-)
-Jens