Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver folk ikke på min hjemmeside og kontakter mig?

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BruunRasmussen

Tak for det, ja jeg skal have lavet et nyt logo, men har ikke den mulighed lige nu. Det er lavet i Photoshop og jeg ved godt jeg burde have lavet det i Illustrator eller lignende.

Medmindre der er nogen der vil hjælpe mig meget billigt ;-)

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja men man kan udtrykke det på mange måder og jeg brød mig ikke om din måde...

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:10

Nu ved jeg godt at han selv beder om Kritik - men helt ærligt, tænk lige over jeres ordvalg! det er ikke alle der er vant til den sædvanlige Amino sjagong! 

Men ja, jeg syntes også at sidens design er et problem, såfremt du ønsker at tiltrække kunder der skal have lavet en ny hjemmeside

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:11

Hej Peter Skouhus.

Mange tak for ordene, jeg prøver altid at være positiv og tage imod kritik.

I hvert fald positiv kritik :-)

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:17

Hej Àsgeir.

Jeg synes du skal snakke med fx. Google om at farverne ikke spiller sammen. og for den sags skyld også Microsoft.

Grøn og Blå på en gråhvid baggrund er da lidt ligesom google chrome. og Windows har også lidt af det samme.

Ja så er mit logo nok ikke det bedste, men når man ingen penge har er man jo nød til at prøve selv.

Jeg kan da godt se at enkelheden og farverne, på den hjemmeside du henviser til, er rigtig gode og tak for det.

Det design jeg bruger er et jeg har taget inspiration til fra et webdesign layout fra DeviantArt og jeg synes det så meget pænt ud.

Men det er jo ikke mig der skal købe noget på siden så alt er taget til efterretning.

-Jens 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:20

Hej seOrdbogen

Tak for det, så må jeg jo tilbage til tegnebordet.

Jeg er ikke så skrøbelig i forhold til negativ kritik og de fleste har heldigvis skrevet noget jeg kan bruge til noget.

-Jens

Fra Hasselager
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:04

Det er en smags sag om siden er grim eller ej. Jeg synes ikke at den er specielt grim. Jeg tror heller ikke det er afgørende for om der kommer henvendelser via siden.

Jeg ville gøre den simplere. Hvis du gerne vil lave hjemmesider til mindre firmaer/iværksættere så lad budskabet på forsiden være at du vil lave gode hjemmesider for Iværksættere og mindre virksomheder.

Giv "Forbedring", "fornyelse" og "fremtidssikring" en mindre fremtrædende placering. Det forvirrer også bare.

Prisen på dine ydelser synes jeg ikke du behøver annoncere med. Med mindre du vil sælge på at være billigst, og det tror jeg ikke at du vil. Hvis kunden er interesseret i din tekst og produktet, ringer de nok for at høre om prisen.

Mange små virksomheder skriver "Vi" selvom det er enkeltmandsvirksomheder. Jeg synes det er ok at du skriver "jeg", men var det ikke en ide at gøre lidt mere ud af dit CV på siden. Så kan potentielle kunder måske lettere undvære en lang liste med referencer.

med venlig hilsen

Richard Skovby

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:22
Hej Jens

Jeg har har lige været inde på din side... Inden da, havde jeg læst denne tråd. Så jeg skal nok prøve at lade være med at skrive det samme som alle de andre.

Det første jeg lagde mærke til var, at jeg ikke kunne klikke mig ind i de firkanter på din forside. Eksempelvis den firkant hvor der står hjemmeside til Iværksættere. Der savner jeg som bruger, at man kan klikke sig videre og se helt præcist hvad man får for pengene.

Din reference er jeg ikke særlig vild med. Jeg vil i den forbindelse give Poul Madsen helt ret. Få siden fjernet, den signalere noget meget useriøst arbejde.

Jeg sidder selv og arbejder på en hjemmeside til mit eget Iværksætter-projekt. Det skal lige siges at jeg er bestemt ikke nogen IT-haj! Derfor sidder jeg nogle gange og ønsker at jeg havde uddannet mig som programmør eller lign. Men jeg kan på din profil se at du er uddannet i HTML, CSS og PHP. og endda underviser i det til daglig. Mit spørgsmål er nu. Når du nu har den fornødende know how, hvorfor udnytter du den så ikke fuldt ud? Det andet her virker halvhjertet.

Som jeg har skrevet til en anden amino herinde:

- Gå tilbage til din forretningsplan ( find ud af hvad du vil have ud af dit projekt)
- Tænk på den dag du fik ideen ( der var sikkert en masse vilde ideer, skøre påfund ol.)
- Hiv alle dine små gule post-it sedler frem ( dem har du sikkert også mange af)

Når du sidder med alt det, får du sikkert set dit projekt med friske øjne, og kan se hvad der bør rettes ol.

Mit bedste råd er: Hvis du synes, at det er godt nok, så gør det bedre endnu Smile
Fra København
Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Zenia Kommunikation Skrevet kl. 16:23

Nu har vi endu en ubrugelig web-integrator! De har snydt dig på din uddannelse ved at bide dig in i at du skal selv kode dine hjemmesider, i stedet for at lære dig, hvordan du arbejder med eksisterende CMS!

Jeg vil råde dig at klage til Undervisnings Ministeriet, da undervisere på web-integrator uddannelsen overholder ikke bekendtgørelsen om uddannelsen. Resultater er snydte mennesker, der TROR at de kan lave hjemmesider.

P.S.. læs også denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/142892.aspx

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 16:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Skouhus:

Ja men man kan udtrykke det på mange måder og jeg brød mig ikke om din måde...

Jojo, men nu er vi jo alle forholdsvis voksne mennesker der ikke behøver en kugle af bobleplast om sig. Spørger man til kritik på et så åbenlyst dårlig site må man vel også forvente at det kan komme råt for usødet.

For manden har jo fuldstændig ret. For det er grimt og farverne fungerer dårligt sammen - blå, grøn, grå er jo ikke bare blå, grøn og grå. Beklager Jens. Jeg havde aldrig købt et site hos dig - faktisk havde jeg smuttet videre inden jeg overhovedet havde læst et sætning.

Jeg undrer mig tit over nogle af de feedback-forespørgsler der kommer herinde - ja og utakken eller uforståeligheden der så kommer fra trådstartere (ja og andre Aminos (Aminos har lidt en mexicansk klang ;))) når kritikken - berettiget - ikke er den de forventede.

Jeg er ikke tømrer, på ingen måde faktisk, men jeg kan da godt se hvis noget hænger skævt eller er dårligt sat sammen. Hvis jeg er i tvivl kan jeg jo sammenligne hos naboerne. Jeg er på den anden side heller ikke vogter af guldæggene, meeeeeeeen...

Min pointe er; Som der vist blev nævnt tidligere er der rigtig mange om buddet når det gælder at sælge websites. Og hvis man ikke kan gøre det bedre eller lige så godt som konkurrencen - eller væsenligt billigere - så er der ingen der ringer. Så tag du og lav lidt konkurrentspionage og se hvad du skal hamle op med - jeg foreslår du starter her.

God mandag.

:) Kim

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)