Ja men man kan udtrykke det på mange måder og jeg brød mig ikke om din måde...
Jojo, men nu er vi jo alle forholdsvis voksne mennesker der ikke behøver en kugle af bobleplast om sig. Spørger man til kritik på et så åbenlyst dårlig site må man vel også forvente at det kan komme råt for usødet.
For manden har jo fuldstændig ret. For det er grimt og farverne fungerer dårligt sammen - blå, grøn, grå er jo ikke bare blå, grøn og grå. Beklager Jens. Jeg havde aldrig købt et site hos dig - faktisk havde jeg smuttet videre inden jeg overhovedet havde læst et sætning.
Jeg undrer mig tit over nogle af de feedback-forespørgsler der kommer herinde - ja og utakken eller uforståeligheden der så kommer fra trådstartere (ja og andre Aminos (Aminos har lidt en mexicansk klang ;))) når kritikken - berettiget - ikke er den de forventede.
Jeg er ikke tømrer, på ingen måde faktisk, men jeg kan da godt se hvis noget hænger skævt eller er dårligt sat sammen. Hvis jeg er i tvivl kan jeg jo sammenligne hos naboerne. Jeg er på den anden side heller ikke vogter af guldæggene, meeeeeeeen...
Min pointe er; Som der vist blev nævnt tidligere er der rigtig mange om buddet når det gælder at sælge websites. Og hvis man ikke kan gøre det bedre eller lige så godt som konkurrencen - eller væsenligt billigere - så er der ingen der ringer. Så tag du og lav lidt konkurrentspionage og se hvad du skal hamle op med - jeg foreslår du starter her.
God mandag.
:) Kim