Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af mit nylanceret website

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

interne links struktur

styrke optimering på siden lave hver gang et kerne ord nævnes linker du videre til den side det ord omhandler . dette styrker søgeord optimering  husk start med h1 på den side omkring dette ord , da de fleste gange er til produkter er det ikke meget nye sider der skal laves , det kan komme hen ad vej .

ekstra sider kan laves som blog indlæg eller vis går helt amok med viden , lav en ordbog på side eller en wiki side lige som her på amino.dk

Billeder

giv billeder titler og tags dette giver en chance det findes i google billedet søgning

social 

social knapper mangler google+ 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:03

Tusind tak! Det er noteret.

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 18:15

Er der evt. nogen som I kender, der kan fikse de der ting? Det er jo ikke lige frem en designers arbejde :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:40

Hej Mikkel

Super site. Kan godt li faverne. Og ikke mindst at der er tænkt ned i sidste detalje med designet.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:44

Mikael christiansen:

Billeder

giv billeder titler og tags dette giver en chance det findes i google billedet søgning

Mange af hans billeder har alt tagget. og titlet.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:03

Jeg synes, at der er plads til forbedring:

F.eks. ville jeg rykke det roterende banner over til højre, så du kan trække produkterne nedenunder længere op på siden. Når man kommer ind på dit website, ser man for lidt af produkterne - i hvert fald til min personlige smag. Jeg savner lidt mere "in-your-face-action".

Ja, man kan bare scrolle, men jeg har det altid sådan, at man så vidt muligt bør give den besøgende lyst til at scrolle ned ad siden, og det gør man efter min mening ved at friste vedkommende fra første øjekast.

Ved ikke om det er mine linser, der er lidt slørede efter et par drinks, men produktbillederne fremstår ikke helt klare og tydelige i mine øjne?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 19:14

Tak for jeres fine indlæg! :-)

- @TT Tekstforfatter - Jo, tjekkede lige en ekstra gang godt og grundigt, og fandt 2-3 billeder som skulle finpudses, men det klares hurtigt!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:36

Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:48

Hej Mikkel

Du har allerede fået mange fine råd, så jeg vil blot tilbyde er par visuelle detaljer:

1. Skriv firma navn, adresse CVRnr osv. nederst/øverst på siden. Det virker mere i seriøst.
  2. Nederst på siden remser du en masse firmaer op. Hvad med at smide deres logoer på i stedet? Det ville, efter min mening, set væsentlig bedre ud.

Håber du kan bruge det. Fortsat go' fornøjelse.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)