styrke optimering på siden lave hver gang et kerne ord nævnes linker du videre til den side det ord omhandler . dette styrker søgeord optimering husk start med h1 på den side omkring dette ord , da de fleste gange er til produkter er det ikke meget nye sider der skal laves , det kan komme hen ad vej .
ekstra sider kan laves som blogindlæg eller vis går helt amok med viden , lav en ordbog på side eller en wiki side lige som her på amino.dk
Billeder
giv billeder titler og tags dette giver en chance det findes i google billedet søgning
social
social knapper mangler google+
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
F.eks. ville jeg rykke det roterende banner over til højre, så du kan trække produkterne nedenunder længere op på siden. Når man kommer ind på dit website, ser man for lidt af produkterne - i hvert fald til min personlige smag. Jeg savner lidt mere "in-your-face-action".
Ja, man kan bare scrolle, men jeg har det altid sådan, at man så vidt muligt bør give den besøgende lyst til at scrolle ned ad siden, og det gør man efter min mening ved at friste vedkommende fra første øjekast.
Ved ikke om det er mine linser, der er lidt slørede efter et par drinks, men produktbillederne fremstår ikke helt klare og tydelige i mine øjne?
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.