Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af mit nylanceret website

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle I rare Aminoer :-)

Jeg har lige lanceret mit nye affiliate site - www.godtvoks.dk

Derfor tænkte jeg, at jeg godt ville have alle jeres meninger om sitet. Både positive og negative, men allerhelst konstruktiv kritik. I må også gerne melde ind med evt. små fejl eller lign.

Jeg har brugt mange penge og meget tid på sitet. Men jeg er villig til at bruge endnu flere, og det bliver nok på markedsføring.

Jeg har allerede en designer ved min side, som nok skal tage sig af de rettelser, der nu måtte være :-)

Jeg vil sætte stor pris på jeres hjælp!

Mvh Mikkel

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:57

Hej,

Tillykke med din nye side!

Jeg fandt lige en fejl, som jeg ikke rigtig kunne undgå. 
Screenshot: http://i.imgur.com/0hUfj.png 

Derudover synes jeg at du kunne optimere teksten om "Om GodtVoks"-siden. Det er lidt svært at forklare, men når jeg læser teksten, synes jeg personligt at der megen unødvendig tekst.

Bl.a. teksten nedenfor, som jeg har optimeret til et eksempel jeg bedre ville kunne lide. Det kan med garanti gøres anderledes og bedre. 

"Kører de tit forskellige tilbud?

Ja - Et eksempel kunne være nicehair.dk, der solgte d:fi til kun 59 kr, hvor størstedelen af andre sider solgte samme vare til 88 kr. - som ligeledes er normalprisen på nicehair.dk.

Med vores system, kan du spotte disse tilbud med det samme, da systemet er opdateret 24/7. På den måde kan vi tilbyde de bedste produkter, til de billigste priser!

Eventuelt klik på kategorien "TILBUD" og se mere!".

Samtidig vil det klæde siden en hel del, hvis teksten gik fra kant til kant (kan ikke huske hvad denne indstilling hedder), ligesom man bruger på de fleste tekster man skriver i fx Word.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:58

God startende side

- Måske ville et nyt logo være fedt:) 

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 15:03

Tusind tak for jeres svar! De er noteret.

@mrKayne - Kan du ikke lige sige hvad fejlen er? Jeg synes ikke rigtigt lige jeg sådan umiddelbart kan skue den ud fra dit screenshot! :-(

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 15:05

Nevermind! Tror jeg har fundet, og rettet det! ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 15:06

Fejlen er der stadig ved mig. Jeg bruger Google Chrome.

Kig på borderen omkring kategorier og søgeboksen. Så vil du se hvad jeg mener :)

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 15:12

Når, den? Det har han har lavet med vilje. Tror han synes at det mest normale er lidt for "standard".. Synes du at det skal laves om? :)

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 15:48

Flere der har lyst til at dele deres feedback?

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:51

Hej Mikkel!
Det ser jo meget godt ud, men i forhold til søgemaskineoptimering på selve siden, så er der et stykke vej endnu. Jeg faldt over flere ting som du med fordel kan ændre/optimere:

Dine URL'er ser godt nok ikke for kønne ud. Jeg vil gætte på at din side er bygget på Wordpress, så det er rigtig nemt at ændre inde fra dit kontrolpanel. Hvis det giver problemer, så bare google pretty urls for wordpress, så skal der nok dukke nogle forklaringer op.

Du udnytter ikke dine overskrifter optimalt. En <h1> er sidens overskrift, og dennes tekst er en stærk indikator overfor søgemaskinerne om hvad siden handler om. Desværre er dit logo <h1> på alle dine sider, og din egentlige overskrift er kun <h2>. På dine kategori-sider, bliver det ekstra problematisk, da alle produkt overskrifterne også er <h2>, og siden derfor ikke sender et entydigt signal om hvilken overskrift der er den overordnede.

Dette har intet med søgemaskineoptimering at gøre, men jeg vil råde til at få orden på din navigation. Et website med så mange sider som dit, har brug for en overskuelig navigation, men lige nu ligger det hele i en blandet rodekasse (din kategori-boks). Hvis du bare styler boksen en smule, så er til at se hvad der er hvad, og satte punkterne op i en logisk rækkefølge, ville det gøre en kæmpe forskel.

Held og lykke med projektet ellers, det ser rigtig spændende ud :-)

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 16:02

Tusind tak for din feedback! Den er klart noteret :-)

Mvh Mikkel

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)